دفتر هلال احمر در شهرستان خمام راه اندازی می شود

غلامی اظهار داشت: پس از گذشت یک سال از اعلام شهرستان شدن خمام دفتر هلال احمر در این شهرستان تا پایان تیرماه راه اندازی می شود.

« سیاوش غلامی » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خمام اظهار داشت: دفتر هلال احمر شهرستان خمام تا پایان تیر ماه در این شهرستان راه اندازی و افتتاح می‌شود.


رییس جمعیت هلال احمر استان گیلان تصریح کرد: از روزهای آغازین اعلام شهرستانی خمام دغدغه‌ مقامات و مسئولان، تشکیل جمعیت هلال احمر در این شهرستان بود که با پیگیری و دستور استاندار گیلان و فرماندار این موضوع در دستور کار قرار گرفت که در نهایت مجوز دفتر جمعیت هلال احمر اخذ شد.


وی تاکید کرد: طبق پیگیری های انجام شده و به دستور رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور در شورای عالی، مجوز راه اندازی دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر خمام صادر شد که مکاتبات برای تبدیل به شعبه شدن این دفتر نیز انجام شده است هر چند به لحاظ ساختاری هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.


غلامی اظهار داشت: سعی داریم تا پایان تیرماه این دفتر را افتتاح کنیم. مجوز چارت سازمانی و ساختار سازمانی این جمعیت نیز صادر شده و بزودی حداقل ۲ خودرو در اختیار این جمعیت قرار خواهد گرفت.


وی خاطرنشان کرد: از خیرین و مردم دغدغه‌مند خمام می‌خواهیم برای ایجاد انبار امدادی در این شهرستان یاریگر ما باشند و به محض در اختیار گرفتن مکان تجهیز انبار از سوی هلال احمر انجام می‌شود.

کد خبر 1186987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha