رعایت عفاف و حجاب انسان را در مسیر عشق به خداوند و تعالی بیشتر قرار می دهد 

 رعیت گفت: رعایت عفاف و حجاب می تواند انسان را در مسیر عشق به خداوند و تعالی بیشتر قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد رعیت» امروز (شنبه ٢٨ خرداد) در جلسه کمیته عفاف و حجاب فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به مفادی از دستورالعمل های ابلاغی و نیز به برخی مولفه ها و نتایج ارزیابی و عملکرد این دستگاه اجرایی در حوزه عفاف و حجاب که از سوی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی و دبیرخانه قرارگاه عفاف و حجاب گلستان صورت گرفته است، گفت: رعایت عفاف و حجاب می تواند انسان را در مسیر عشق به خداوند و تعالی بیشتر قرار دهد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با ارائه پیشنهاد برای انتخاب شعاری مناسب برای سردرب اداره کل فرهنگ و ارشاد با رویکردی مثبت گرا و ترویجی، اظهارامیدواری کرد: کارکنان و نیز جامعه هدف این دستگاه اجرایی همواره زیست عفیفانه را مد نظر داشته و به آن پایبند بوده و به گونه ای زیست کنند که الگو شوند.

 

رعیت با تاکید بر منش فرهنگی در امر به معروف و نهی از منکر، گفت: امیدواریم بتوانیم یک الگوی مناسب و یکسان را برای پوشش کارکنان این دستگاه اجرایی مهیا کنیم.

 

گفتنی است، در ادامه جلسه هر یک از حاضران درباره ارزیابی صورت گرفته از این دستگاه اجرایی و مسائل مرتبط با حوزه عفاف و حجاب مسائلی را مطرح کردند.

 

کمیته عفاف و حجاب فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با هدف تبیین چک لیست ارزیابی عملکرد ادارات استانی درحوزه عفاف و حجاب؛ ابلاغیه ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب ویژه کارکنان و نیزبررسی و گفت و گو درباره نتایج ارزیابی برنامه های ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

 

کد خبر 1186993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha