ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران تمدید شد

رحیمی گفت: مهلت ثبت‌نام نخستین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران تا پایان ۳۰ تیرماه در سطح کشور تمدید شد.

طلا رحیمی، مدیر مؤسسه قرآنی معراج سنندج، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: نخستین مسابقات سراسری قرآن ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج خاتم سنندج و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، استانداری کردستان و شورای هماهنگی توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی و ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد برگزار خواهد شد.

 

 

وی افزود: فراخوان و پوستر اولین مسابقات سراسری قرآن ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های سراسر کشور تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ارسال شد.

 

 

مدیر مؤسسه قرآنی معراج سنندج با اشاره به اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات قرآن ۳۰ اردیبهشت‌ماه اعلام شده بود، بیان کرد: با توجه درخواست‌های متقاضیان این فرصت تا پایان تیرماه سال جاری تمدید شد.

 

 

رحیمی عنوان کرد: اشاعه و ترویج تعالیم و فرهنگ غنی قرآنی، تقدیر و تجلیل از فعالان قرآنی حوزه فرهنگ و هنر، لبیک‌گویی به منویات مقام معظم رهبری در سفر به کردستان مبنی بر تحکیم وحدت و اشاعه جلوه‌های فرهنگی استان و معرفی بیشتر قرآن به عنوان الگوی اعتقادی و فکری و پشتوانه فرهنگ و هنر ایرانی از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی عنوان شده است.

 

 

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد، افزود: بخش آقایان در رشته‌های قرائت قرآن کریم به صورت تحقیق و حفظ یک جزء، جزء سی‌ام، دو جزء و سه جزء پیوسته بوده است و بخش بانوان فقط در رشته حفظ برگزار خواهد شد.

 

 

وی به شرایط شرکت در نخستین دوره مسابقات قرائت و حفظ قرآن هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران اشاره کرد و یادآور شد: تمامی شرکت‌کنندگان باید هنرمند، نویسنده یا روزنامه‌نگار بوده و دارای کارت عضویت صندوق باشند و هر شرکت‌کننده فقط در یک رشته می‌تواند ثبت‌نام کند.

 

 

مدیر مؤسسه قرآن معراج سنندج در پایان یادآور شد: اولین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران کشور ۸ تا ۱۰ مردادماه در سطح استان کردستان برگزار می‌شود.

کد خبر 1187004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha