۴۵ درصد از جانباختگان تصادفات موتور سوار هستند/ارائه خدمات غیرحضوری پلیس

سرهنگ محمدی گفت: ۴۵ درصد از جانباختگان تصادفات استان اصفهان را موتور سواران و سرنشینان آن تشکیل می دهند.

سرهنگ «محمدرضا محمدی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به آمار حوادث ترافیکی استان اصفهان در درون شهرها اظهارداشت: درصد از جانباختگان تصادفات استان اصفهان را موتور سواران و سرنشینان آن تشکیل می دهند که استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین و مقررات از اهمیت خاصی در کاهش این حوادث دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان افزود: قانونمداری موتور سواران و استفاده از کلاه ایمنی برای خود و دیگر سرنشین در کاهش تصادفات و مرگ و میر حوادث ترافیکی نقش خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: با توجه به افزایش دمای هوا در فصل تابستان امکان استفاده از موتور سیکلت بدون کلاه ایمنی افزایش یافته و این موضوع تهدیدی جدی در حوزه ترافیکی است.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه آموزش موتور سواران و اجرای طرح های نظم بخشی در شهرها اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: خانواده ها در سفارش به فرزندان موتور سوار خود در رعایت قوانین ترافیکی همکاری کنند.

 

وی با بیان اینکه برخی از تبعات حوادث ترافیکی غیرقابل جبران است، گفت: قطع نخاع یکی از پیامدهای دشوار تصادفات است که 60 درصد آمار قطعی نخاعی استان اصفهان ناشی از تصادفات است.

 

ارائه خدمات غیرحضوری پلیس

 

سرهنگ محمدی با اشاره به خدمات الکترونیکی و غیرحضوری پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: خدمات غیرحضوری پلیس در حال افزایش است.

 

وی نوبت دهی الکترونیکی، تعویض پلاک مجازی، ترخیص وسایل نقلیه و تعویض پلاک درب منزل از جمله خدمات غیرحضوری پلیس راهنمایی و رانندگی بیان کرد و اذعان داشت: ترخیص خودرو و موتور سیکلت بدون مراجعه به مرکز پلیس +10 به صورت الکترونیکی و تویض و نصب پلاک درب منزل از جمله خدمات جدید پلیس برای افزایش رضایتمندی و مراجعات مردمی محسوب می شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان یادآورشد: مردم استان اصفهان از تعویض پلاک غیرحضوری استقبال خوبی نکرده اند.

 

کد خبر 1187017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha