نماز در منظومه فکری شهید غیوری زاده جایگاه ویژه ای داشت/ امروز محرومیت زدایی و خدمت به مردم تداوم راه شهدا است

سردار غلامی با بیان اینکه شکوه مدیریت و صلابت شهید غیوری زاده در دوران دفاع مقدس حاصل توسل به اهل بیت(ع) بود، گفت: امروز محرومیت زدایی و خدمت به مردم تداوم راه شهدا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، شامگاه شنبه(۲۸ خرداد) در یادواره شهید سردار « علی غیوری زاده» در شهرستان ملکشاهی، اظهار کرد: شکوه، عزت و افتخار سرزمین مان را امروز مدیون خون شهدا هستیم.

 

سردار« نعمان غلامی» با بیان اینکه یاد  و نام شهدا راهی به سمت رهایی هستند، افزود: شهید غیوری زاده الگو و نمونه ای  است که شخصیت این شهید دارای ویژگی هایی است که تجلیل از این شهید، در واقع تجلیل از همه شهدای شهرستان ملکشاهی است.

 

وی با بیان اینکه شهید غیوری زاده نقش مهمی در دوران دفاع مقدس در دفاع از کیان اسلامی داشته است، یادآور شد: شهید غیوری به نماز فوق العاده بسیار اهمیت می داد و نماز در منظومه فکری این شهید عزیز، جایگاه ویژه ای داشت و قبل از اذان صبح خود را با دقت و  اخلاص آماده نماز می کرد و یکی از قله های دماوند در سلسله جبال نمازهای شهید غیوری زاده، نمازی بود که در ارتفاعات دو قلو علی رغم آتش زیاد دشمن خواند.

 

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) بیان کرد: شهید غیوری زاده نماد آراستگی و نظم بود، همیشه آماده بود و در حوزه علم آموزی و دانش، پشتکاری عجیب در جبهه داشت و  هر وقت فرصت مطالعه پیدا می کرد، آنچنان عمیق مطالعه می کرد که گاهی  از متون درسی اشکال می گرفت.

 

سردار غلامی گفت: شهید غیوری زاده، شکوه مدیریت و صلابتی که از قِبل توسل به اهل بیت(ع) داشت به گونه ای بود که  کوهی از اطمینان و صلابت در بین رزمندگان اسلام در جبهه و در دفاع مقدس، ایجاد می شد و فرماندهی بود که یک ثانیه پشت کردن به دشمن در زندگی او وجود ندارد.

 

وی تصریح کرد: امروز خون علی غیوری زاده و دستاورد شهادتش، ادامه راهش می خواهد یک فضای جدید در  شهرستان ملکشاهی ایجاد  کند و برادر زاده این شهید عزیز، برای حل مشکلات مردم و سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در این شهرستان وارد عمل شده تا گام های بزرگی در راستای توسعه شهرستان بردارد.

 

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: مدیریت انقلابی و جهادی استاندار ایلام برای حمایت از این ایده و کار به صحنه آمده است و امید است که با تداوم راه شهید غیوری زاده بتوان گره از کار اشتغال جمعیت عظیمی از جوانان این سرزمین باز شود.

کد خبر 1187024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha