احداث چهار پروژه مهم  زیرساختی در شهرستان های خاش، میرجاوه و تفتان

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: چهار پروژه مهم زیر ساختی به منظور دستیابی به توسعه پایدار در شهرستان های خاش، میرجاوه وتفتان توسط این اداره کل هدفگذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «عطاء اله اکبری» در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان های خاش، تفتان و میرجاوه با اعلام این مطلب که توسعه هر منطقه منوط به توسعه شبکه جاده ای است، اظهار داشت: این اداره کل با هماهنگی که از طریق نماینده مردم خاش و میرجاوه وتفتان در مجلس شورای اسلامی در طول یکسال گذشته بعمل آورده است چهار پروژ مهم باند دوم بزرگراه زاهدان _میرجاوه، احداث محور اسکل آباد- گوهر کوه- بزمان (با هدف اتصال شهرستان تفتان به مرکز کشور)، احداث راه روتک واتصال شهرستان خاش به مرز پاکستان و  پیگیری اخذ ماده ۲۳ واحداث راه اصلی محور میرجاوه-خاش و خاش سراوان رادر دستور کار خود قرار داده است.

 

وی ادامه داد: از مجموع چهار پروژه مذکور در حال حاضر سه پروژه با تمام ظرفیت در حال کار است و پروژه احداث مسیر خاش-سراوان درصورت اخذ ماده ۲۳ و ردیف دار شدن بزودی آغاز شد.

 

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قطعا این سه شهرستان از چهار طرف در حوزه زیر ساختی در آستانه تحولاتی اساسی خواهند بود.

 

اکبری افزود: این اداره کل اگاهانه و با برنامه تلاش می کند با تجمیع درست منابع مالی و ایجاد اشتغال پایدار نقش مهم خود را در کوتاه مدت در این سه شهرستان ایفا نماید.

کد خبر 1187042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha