همراهی مردم با نظام یأس و ناامیدی‌ را در دل دشمنان ایجاد می‌کند

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه مردم کشورمان در این مقطع حساس همواره پای نظام و انقلاب عزیزمان ایستاده‌اند گفت: همراهی مردم یأس و ناامیدی‌ را در دل دشمنان جمهوری اسلامی ایران ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» شامگاه شنبه (۲۸ خرداد) در مراسم پنجمین سالگرد یادواره شهید مدافع امنیت حسن عشوری که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در استان مقدس امامزادگان ماچیان برگزار شد اظهار داشت: شهرستان رودسر خطه‌ای شهید پرور است و ۷۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

 

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه اولین شهید مدافع حرم شهید علیزاده، شهید مدافع امنیت شهید عشوری و تنها استاندار شهید کشور شهید انصاری از شهرستان رودسر بوده‌اند عنوان کرد: افتخارات شهرستان رودسر اگر بخواهد در این زمینه بیان شود زمان می‌برد و قابل توصیف نیست. 

 

روحانی وفاداری ملت ایران به خصوص شهرستان رودسر به نظام ولایی و علوی و فاطمی را زبانزد خواند و تصریح کرد: این حضور باشکوه در پنجمین سالگرد شهادت یک سرباز گمنام امام زمان (سلام الله علیه) با بیان و زبان قابل توصیف نیست زیرا مردم حجت را بر همه مسئولان تمام کردند.

 

وی فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد شهید حججی در باب اینکه این شهید برای همه ما حجت است را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: همه شهدا واقعا حجت هستند و مردم هم با این حضور باشکوه در یادواره‌های شهدا نشان دادند که در این زمان حساس از عمر نظام اسلامی و نبرد اقتصادی با ابرجنایتکاران عالم همواره پای نظام و انقلاب عزیزمان ایستاده‌اند.  

 

امام جمعه شهرستان رودسر ضمن تشکر از حضور مردم در این مراسم نورانی و عرض تسلیت و تبریک به محضر خانواده شهید عشوری یادآور شد: دولت انقلابی و حزب‌اللهی ما در حال جراحی اقتصادی و ساماندهی اوضاع است و این حضور و همراهی مردم یأس و ناامیدی‌ را در دل دشمنان جمهوری اسلامی ایران ایجاد می‌کند. 

 

وی خاطرنشان کرد: به امام عزیزمان مقام معظم رهبری و به این شهید بزرگوار اعلام می‌کنیم که این راه مقدس ادامه دارد و ما این پرچم را باید به دست صاحبش حضرت ولی عصر (عج) بسپاریم و انشالله این امر محقق خواهد شد.

کد خبر 1187065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha