تامین آب شرب ۸۰خانوار به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه ساری

شریفی گفت: به همت بسیج سازندگي سپاه ناحیه ساری قریب به ۸۰ خانوار روستاي رودبارکلا بخش کلیجانرستاق برای همیشه از نعمت آب شرب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «سید ابراهیم شریفی» امروز(۲۹خرداد) در آئین افتتاحیه پروژه آبرساني روستاي دوردست رودبارکلای شهرستان ساری، اظهار کرد: در اجرای فرمان مقام معظم رهبری در بحث رفع آلام محرومین و محرومیت زدایی در مناطق محروم و دور دست کمتر برخوردار این پروژه درقالب قرارگاه محله مهدوی ایجاد و به بهره برداری رسیده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری افزود: با تکمیل این پروژه محرومیت زدايي که به طول ۱۵۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیون ریال به همت بسیج سازندگي سپاه ناحیه ساری، حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) کلیجانرستاق و با احسان خیرین، و مشارکت و همراهی اهالی منطقه‌ اجرایی شده است ، قریب به ۸۰ خانوار روستاي رودبارکلا برای همیشه از نعمت آب شرب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

 

وی یادآورشد: همچنین از سال ۱۴۰۰تاکنون در حوزه ساخت خانه محروم، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند قریب به ۵۰میلیارد تومان با همراهی خیرین هزینه شده است.

کد خبر 1187116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha