کارشناسان برتر مشاوره مراکز آموزش فنی و حرفه ای مازندران انتخاب شدند

درویشی گفت: کارشناسان مشاوره مراکز آموزش فنی و حرفه ای مازندران در پی برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره الگوی برتر مشاوره انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،،«سید حسین درویشی» امروز(۲۹خرداد) در گفتگو با  خبرنگاران با بیان اینکه دومین جشنواره الگوی برتر مشاوره : با هدف توانمند سازی کارشناسان مشاوره مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور در دو مرحله استانی و کشوری در سطح سازمان برگزار می شود.

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به پایان برگزاری مرحله استانی این جشنواره در استان مازندران اشاره کرد و افزود: در مرحله استانی، پس از برگزاری آزمون و ارزیابی عملکرد «محسن خلیلی» کارشناس مشاوره  مرکز نکا رتبه اول، «عبدالرضا خلیلی» کارشناس مشاوره مرکز بهشهر رتبه دوم و «مهران فولادی» کارشناس مشاوره مرکز سوادکوه رتبه سوم را اخذ و به مرحله کشوری راه یافتند .

درویشی در خصوص وظایف کارشناسان مشاوره گفت: آموزش های فنی و حرفه ای در مراکز دولتی بصورت رایگان به مردم ارائه می شود لذا برای جلوگیری از انتخاب نادرست رشته آموزشی، کاهش ضایعات و اتلاف سرمایه، واحد کارشناسی مشاوره شغلی و هدایت آموزشی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان بوجود آمد که علاوه بر وظایف مشروحه، می بایست به بررسی وضعیت اشغال مهارت آموختگان در پایان دوره های آموزشی نیز بپردازند .

کد خبر 1187126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha