جشنواره قرآنی "صد"؛ میزبان استاد كریم دولتی از اساتید پیشكسوت قرآنی كشور

فصل جدید جشنواره قرآنی صد كه با هدف عمومیت بخشیدن به تلاوت قرآن كریم و به همت شبكه رادیویی قرآن فعالیت خود را آغاز نموده بود، با رویكرد جزء اول قرآن كریم،به روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ قرائت قرآن كریم در صد ثانیه به زبان ساده و بدون غلط اعرابی و كلمه ای، تنها شرط شركت در این جشنواره قرآنی رادیویی است.

 

فصل جدید این برنامه كه به تهیه كنندگی علیرضا صفرزاده، اجرای مهدی صفری و به كارشناسی استاد حسینعلی شریف با بخش های مختلفِ ارزیابی آثار ارسالی توسط كارشناس برنامه، گزارش میدانی و گفت و گو با مخاطبان و دریافت نظرات ایشان، گفت و گو با اساتید و قاریان قرآن، در خدمت مخاطبان خواهد بود.

 

در بخشی از برنامه روز چهارشنبه بیست و پنجم خرداد ماه استاد دكتر كریم دولتی از اساتید پیشكسوت قرآنی كشور مهمان جشنواره صد بود گفت: هر موضوعی ادبیات و دستور زبانی دارد. وقتی می گوییم خداوند قرآن كریم را نازل نموده است، بدین معنی است كه خداوند آن را با زبان عربی و تمام ویژگی هایش در اختیار ما قرار داده است و نكته برجسته آن این است كه در ابتدا باید ما آن را تلاوت نماییم. بنابراین همه ما باید در كنار توجه و عمل به فهم قرآن كریم، اقدام به تلاوت كلام نورانی وحی نیز بنماییم. از شركت كنندگان دعوت میشود.

 

جهت نام‌نویسی، اطلاع از جزئیات و ارسال آثار خود به سایت رادیو قرآن به آدرس www.radioquran.ir مراجعه كرده و در بخش جشنواره ۱۰۰ پس از تكمیل اطلاعات شخصی نام، نام خانوادگی، سن، محل سكونت و … فایل صوتی خود را بارگزاری نمایند و یا فایل صوتی تلاوت خود را در اپلیكیشن واتساپ به شماره۰۹۱۰۸۹۹۴۱۰۰ارسال نمایند. همچنین علاقه‌مندان جهت شركت در این پویش می‌توانند با تلفن گویای شبكه به شماره۰۲۱۲۷۸۶۰۱۰۰تماس حاصل نمایند. مخاطبان در سرتاسر دنیا میتوانند ازطریق وبسایت www.radioquran.ir از پخش زنده شبكه استفاده و درجریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قراربگیرند و دیدگاه و نظرات خود را ازطریق سامانه پیامكی و تلفن گویای شبكه با ما درمیان بگذارند. از طریق موج اف.ام ردیف۱۰۰مگاهرتزشنونده ما باشید.

کد خبر 1187168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha