روند تکمیل منطقه ۲ آزادراه تهران به شمال سرعت پیدا می کند/ افزایش بیش از ۲۰ درصد اجاره خانه ها غیرقانونی است

صفحه نخست روزنامه های یکشنبه ۲۹ خرداد به وضعیت افزایش کرایه خانه ها، همچنین لزوم سرعت بخشی به تکمیل منطقه ۲ آزادراه تهران به شمال را مورد نظر قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، صفحه نخست روزنامه های یکشنبه ۲۹ خرداد به وضعیت افزایش کرایه خانه ها، همچنین لزوم سرعت بخشی به تکمیل منطقه ۲ آزادراه تهران به شمال را مورد نظر قرار داده است. 

 

 

روزنامه طلوع البرز که اختصاصی استان البرز است نیز در تیتر نخست خود به مسئله حلقه دره پرداخته است، ضرورت اقدام برای تأمین آب و برق این منطقه در ماهدشت کرج مورد توجه این روزنامه قرار گرفته است همچنین مرگ ۱۸ هزار ایرانی در حوادث رانندگی نیز از دیگر تیترهای نخست این روزنامه است. 

 

 

روزنامه بشارت نو، که در استان البرز منتشر می شود به  اجاره بهار هر متر مسکن در تهران و شعارهای انتخاباتی پرداخته است، همچنین طرح پرسش از وزیر با این عنوان که آیا وزیر راه و شهرسازی می تواند ترمز اجاره بها را بگیرد؟ را مورد توجه قرار داده است. 

 

روزنامه پیام آشنا نیز با در نظر گرفتن وضعیت افزایش کرایه خانه ها به این مهم در تیترهای نخست خود پرداخته است، همچنین لزوم سرعت بخشی به تکمیل منطقه ۲ آزادراه تهران به شمال را مورد نظر قرار داده است. 

 

 

 

کد خبر 1187210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha