کانون های مساجد یکی از پایگاه های اصلی خانواده ها برای گذراندن اوقات فراغت در تابستان است

حجت الاسلام کلات پور،گفت: اوقات فراغت نقش مهمی در بعد تربیتی نسل جوان دارد و کانون های مساجد یکی از پایگاه های اصلی و مورد وثوق خانواده ها برای گذراندن اوقات فراغت فرزندانشان در ایام تابستان هستند.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، د گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و برگزاری برنامه های اوقات فراغت در کانون های مساجد ،گفت: مهم‌ترین اولویت کانون‌ها شرایط پرکردن اوقات فراغت، آموزش به دانش‌آموزان است و بصیرت و عمل در نتیجه وجود دانش و آگاهی به وجود می‌آید.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه افزود: گستردگی کانون ها در نقاط مختلف شهری و روستایی و تنوع فعالیت ها و برنامه های آن در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی و عقیدتی، آموزشی، ورزشی و اردویی و تداوم برنامه های کانون ها در طول سال، این پایگاه های تأثیرگذار اجتماعی را از دیگر پایگاه های اوقات فراغت متمایز می کند.

 

وی خاطر نشان کرد: اعتقاد ما این است که مساجد باید محور تمام فعالیت های ملی و مذهبی باشند و درهمین راستا باید مساجد بیش از پیش فعالیت داشته باشند.

 

 

حجت الاسلام کلات پور با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی آموزش قرآن و احکام ویژه بچه‌های مساجد، تصریح کرد: هر جلسه توسط امام جماعت مسجد برگزار و مخاطبین جلسات با اخلاق، عقاید و احکام صحیح آشنا می‌شوند.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه  اظهار کرد: این دوره در راستای برگزاری کلاس‌های تابستانه و اوقات فراغت در کانون‌ها برگزار خواهد شد و دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده کانون‌ها ویژه ایام تابستان شامل کتاب‌خوانی، کلاس‌های حفظ، روخوانی و روان‌خوانی قرآن و مباحث اعتقادی است.

 

 

وی گفت: در حال حاضر کلاس‌های فعال در کانون‌های مساجد کرمانشاه در بخش‌های مختلف هنری، ورزشی، علمی و دینی همچون تئاتر، سرود، عکاسی، فیلم‌برداری، فوتبال، فوتسال، شطرنج، تنیس روی میز، شنا، فوتبال دستی، کامپیوتر، زبان خارجی، امداد و نجات، آموزش قرآن، روخوانی، حفظ، تفسیر، تجویددر حال اجرا است.

 

کد خبر 1187214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha