نقش دانشگاه در تحقق شعار سال، بسیار راهبردی و اساسی است

فرماندار ویژه کاشان گفت: با توجه به نامگذاری سال به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، نقش دانشگاه در این مسیر بسیار راهبردی و اساسی است و دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی باید بخوبی ایفای نقش کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دکتر محمد شریف زارعی در نشست با رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، دانشگاهی کهن و پرافتخار است و سوابق درخشان دانشگاهی با قدمت دانشگاه آزاد اسلامی کاشان و دانش آموختگان برجسته مبین عملکرد آن در عرصه آموزش عالی است.

 

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به راه اندازی مجتمع سما در کاشان افزود: گرچه معتقدم باید سالیان بسیار قبل نسبت به راه اندازي مجتمع مدارس سما در این دانشگاه اقدام می شد لکن تاسیس و رشد خوب آن طی چند سال گذشته امید بخش و سزاوار تحسین است.

 

زارعی ادامه داد : با توجه به نامگذاری سال به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، نقش دانشگاه در این مسیر بسیار راهبردی و اساسی است  و دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی باید بخوبی ایفای نقش کنند.  

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان با اشاره به مشکلات دسترسی دانش آموزان و دانشجویان بعد از فروکش کردن همه گیری ویروس کرونا گفت : همکاران و رؤسای ادارات مرتبط موظف هستند تا نسبت به رفع دغدغه های مسولان دانشگاه اقدام کنند.

کد خبر 1187290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha