همایش «حکمرانی مردمی در گفتمان عدالت و جمهوریت» فردا برگزار می‌شود

معاون مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری اعلام کرد: همایش «حکمرانی مردمی در گفتمان عدالت و جمهوریت»، فردا در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «سیدجواد سادات‌ فریزنی» گفت: این همایش یک‌روزه با همکاری مشترک مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و دانشگاه تهران و با حضور جمعی از وزرای دولت سیزدهم، نخبگان، استادان و صاحب‌نظران دانشگاهی برگزار می‌شود و محمدصادق خیاطیان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک در آیین افتتاحیه همایش به تبیین گفتمان دولت مردمی می‌پردازد.

وی ادامه داد: این همایش درباره «حکمرانی مردمی در اقتصاد» و «تبیین گفتمان دولت» است که در کارگاه «حکمرانی مردمی در اقتصاد» سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به سؤالات دبیر و مهمانان پاسخ می‌دهد و در کارگاه «تبیین گفتمان دولت» نیز برخی وزرای سیاسی و فرهنگی دولت سیزدهم به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت که رئیس‌ جمهور تأکید ویژه‌ای برای حضور وزرا در دانشگاه‌ها دارد و از همین‌رو برخی وزرا و اعضای کابینه به‌منظور قرارگیری در معرض نقد و نظر نخبگانی دانشگاهیان در این همایش حضور می‌یابند و ضمن تشریح عملکرد یک‌ساله خود، هدف‌گذاری‌هایی را که در سال دوم دولت مردمی مدنظر دارند، تبیین خواهند کرد.

کد خبر 1187320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha