آزادی ۱۲۳ زندانی جرائم غیر عمد در فارس در نهمین مرحله از طرح «نذر رهایی»

سردار بوعلی گفت: در اجرای نهمین مرحله از طرح «نذر رهایی» در استان فارس ۱۲۳ زندانی جرائم غیر عمد استان آزاد شده و به جمع خانواده بازمی گرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سردار یدالله بوعلی»، امروز (یکشنبه 29 خرداد) در آئین اجرای نهمین مرحله از طرح «نذر رهایی» در استان فارس گفت: در این دوره از طرح «نذر رهایی»، 123 زندانی جرائم غیر عمد استان آزاد شده و به جمع خانواده بازمی گرند.

فرمانده سپاه فجر فارس با تجلیل از مشارکت فعال و درخشان خیرین و بسیجیان در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان افزود: طرح «نذر رهایی» یک طرح شاخص و الگویی در سطح کشور به شمار می رود و است آثار مثبت فرهنگی و کاهش آسیب‌ های اجتماعی در جامعه از پیامدهای مطلوب آن به شمار می رود.

وی اضافه کرد: فارس 16 درصد از آمار آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در سطح کشور را به خود اختصاص داده است و تاکنون یک هزار و 616 زندانی در استان فارس با اجرای طرح «نذر رهایی» آزاد شده اند.

سردار بوعلی تاکید کرد: طرح «نذر رهایی» با همکاری و تلاش دادگستری، ستاد دیه، اداره کل زندان ها، سپاه فجر، خیرین و بسیجیان استان فارس به اجرا درآمده است.

کد خبر 1187323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha