تداوم پخت نانوایی‌های کشیک شبانه در آستارا / ۴۳ نانوایی شبانه نان می‌پزند

رضایی‌پور از تداوم پخت نانوایی‌های کشیک شبانه در آستارا خبر داد و گفت: ۴۳ نانوایی در آستارا به مدت ۲ هفته تا ساعت ۲۳ هر شب نان می‌پزند.

«عنایت رضایی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: مسافرپذیر بودن آستارا در تشکیل صف در مقابل نانوایی‌ها تاثیرگذار است.

 

فرماندار بندر آستارا به حذف سهمیه آرد ۲ نانوایی متخلف و لغو واگذاری امتیاز نانوایی‌های به کارمندان اشاره کرد و افزود: این اقدام با تصمیم از سوی فرمانداری آستارا و شورای آرد و نان این شهرستان به منظور ساماندهی نانوایی‌ها، صورت گرفت.

 

وی از تداوم پخت نانوایی‌های کشیک شبانه در آستارا خبر داد و گفت: ۴۳ نانوایی در آستارا به مدت ۲ هفته تا ساعت ۲۳ هر شب نان می‌پزند.

 

رضایی‌پور گفت: پخت نان در نانوایی‌ها به صورت شبانه با هدف فراوانی نان و سهولت خرید مردم انجام می‌شود.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا با اشاره به اینکه برای ۲ هفته پخت شبانه ۴۳ نانوایی، یکهزار و ۷۵۰ کیسه آرد شارژ شده است، تصریح‌کرد: این نانوایی‌ها در شهرهای آستارا، لوندویل، شهرک عباس‌آباد و برخی روستاها به پخت بربری و لواش اقدام می‌کنند.

 

رضایی‌پور با بیان‌اینکه برنامه پخت شب نانوایی‌ها با پیگیری فرمانداری و موافقت معاونت اقتصادی استانداری گیلان و مساعدت مدیرکل اداره کل غله و خدمات بازرگانی گیلان، تدوین شده است، خاطرنشان‌کرد: ساعت فعالیت این نانوایی‌ها از ساعت ۲۰ تا ۲۳ است.

کد خبر 1187347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha