بزرگترین آبنمای جنوب کشور به زودی در شیراز به بهره برداری خواهد رسید

غلامی گفت: آبنمای موزیکال دریاچه «آزادی» بزرگترین آبنمای جنوب کشور است که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزکی داشته و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامرضا غلامی»، امروز (یکشنبه 29 خرداد) در بازدید از مراحل احداث آبنمای موزیکال دریاچه «آزادی» گفت: آبنمای موزیکال دریاچه «آزادی» به زودی به بهره برداری خواهد رسید و در روند فعالیت پروژه های شهری تحت هیچ شرایطی نباید توقف و تعللی ایجاد شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز افزود: مدیریت شهری شیراز برای رفع موانع و نواقص احداث این پروژه و سایر پروژه های شهری با جدیت در حال تلاش است.

وی اضافه کرد: آبنمای موزیکال دریاچه «آزادی»، بزرگترین آبنمای جنوب کشور است که وسعت آن معادل هشت هزار متر مربع بوده و 12 هزار متر مکعب و حجم آبگیری دارد که با اعتبار بیش از 200 میلیارد ریال در حال ساخت است.

غلامی اعلام کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه بیش از 60 درصد است و به همت سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری شیراز بیش از 80 درصد تجهیزات این پروژه خریداری شده و آماده نصب است.

«روح الله مظفری»، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری شیراز نیز در این بازدید گفت: این آب نما با هدف زیباتر کردن نمای بصری شهر، تلطیف روحیه شهروندان و ایجاد چشم انداز زیبا در شهری احداث شده است.

کد خبر 1187375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha