برنامه راهبردی عملیاتی افق ۱۴۰۵ تدوین شده است

محمودی با اشاره به اینکه برنامه راهبردی عملیاتی ۱۴۰۵ به مراحل خوبی رسیده است گفت: با اجرای این برنامه و هم افزایی ادارات و سازمان ها اقدامات بسیار خوبی در کلانشهر اهواز صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سیاوش محمودی» عصر امروز (یکشنبه 28 خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ما قبل از آغاز رسمی شورای ششم چندین جلسه با تاثیرگذاران اهواز برگزار کردیم و نقاط ضعف اهواز آسیب شناسی شدنند.

 

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز افزود: یکی از مهمترین چالش های شهرداری اهواز نیروی انسانی است که باید این حوزه ساماندهی شود؛ این رویکرد از ابتدای این شورا در راس امور بود، قطعا اگر تحولی صورت می گیرد به واسطه همین نیروی انسانی است.

 

وی با بیان اینکه برنامه های شورای از فرد محور به برنامه محور تبدیل شده اند اضافه کرد: برنامه راهبردی عملیاتی 1405 به مراحل خوبی رسیده است و با اجرای این برنامه و هم افزایی ادارات و سازمان ها اقدامات بسیار خوبی در کلانشهر اهواز صورت می گیرد.

 

محمودی با تاکید براینکه 200 تا 300 وظیفه برعهده شهرداری نهاده شده است عنوان کرد: یکی از مهمترین اولویت های ما این است که آنچه حق شهر است را مطالبه و در مدار اصلی خود قرار دهیم، ایجاد ظرفیت های جدید و شفافیت از دیگراولویت های ما هستند.

 

وی در مورد طرح هر هفته یک افتتاح شهرداری اهواز ابراز کرد: این طرح در راستای تکمیل پروژه های مانده و ایجاد پروژه ها محله ای منطقه ای و شاخص است که تا پایان شهریور این افتتاحیه ها ادامه خواهند داشت.

 

رئیس شورای شهر اهواز یاد آور شد: تلاش ما براین است که شورای شهر تبدیل به شورای شهرداری نشود و در همه امور شهر اهواز نقش داشته باشد.

 

کد خبر 1187401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha