بدهی  ۷ هزار میلیاردی اشخاص حقیقی و حقوقی به شهرداری اهواز

هاشم پور گفت: بیش از هفت هزار میلیارد تومان مطالبه شهرداری از اشخاص حقیقی و حقوقی هستند و این افراد حاضر به پرداخت مطالبات خود نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی مدد هاشم پور» عصر امروز (یکشنبه 28 خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بیش از هفت هزار میلیارد تومان مطالبه شهرداری از اشخاص حقیقی و حقوقی هستند و این افراد حاضر به پرداخت مطالبات خود نیستند.

 

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: تاکنون تنها 10 درصد از مطالبات شهرداری از بازاریان دریافت شده است، علاوه بر این سازمان ها و ادارات نیز مطالبات خود را پرداخت نمی کنند.

 

وی با بیان اینکه مطالبات شهرداری های استان خوزستان از مناطق نفتخیز بیش از 30 هزار میلیارد تومان است اضافه کرد: سال گذشته در نشست هیئت وزیران این تصمیم گرفته شد که عوارض آلایندگی کارون، مارون، نفت و گاز مسجد سلیمان و آغاجاری برمبنای یک درصد کارمزد فروش پرداخت شود.

 

هاشم پور با اعلام اینکه برای پیشرفت استان باید اختلافات را کنار بگذاریم تصریح کرد: شهر تبریز به اندازه بودجه اهواز بابت سرمایه گذاری درآمد دارد، کلانشهر مشهد این طریق17 هزار میلیارد تومان در آمد دارد، در اهواز این ظرفیت هانیز وجود دارد که باید به آن بیشتر توجه شود.

 

کد خبر 1187403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha