موضوع آب دغدغه جدی مردم و مسئولان اصفهان است/ آبادانی کشور دستاورد سفرها

نورصالحی با اشاره به سفر رئیس جمهور به اصفهان گفت: موضوع آب دغدغه جدی مردم و مسئولان اصفهان است و مردم کل استان این دغدغه را یک صدا مطالبه می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمد نور صالحی« روز یکشنبه(29 خرداد) در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارداشت: موضوع آب و مشکلات ناشی عدم جریان زنده رود در سفر رئیس جمهور مطرح شد که پیگیری اجرای طرح جامع از سوی مسئولان امر ضرورت دارد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود:‌ موضوع آب دغدغه جدی مردم و مسئولان اصفهان است و مردم کل استان این دغدغه را یک صدا مطالبه می کنند و این موضوع از مسائل اصلی و حقوق مردم می باشد.

وی ادامه داد: از گذشته تاریخی و حق و حقوق مردم مشخص است که مطالبه آب اساسی بوده و خواسته ای بیش از قانون نیست.

 

نور صالحی از مسئولان دولت خواست تا نسبت به دغدغه آب اصفهان و مشکلات ناشی از آن بر اساس قانون اقدام و معاون اجرایی رئیس جمهور گفتار خود را در خصوص بیت شعر «چو دخلت نیست خرج آهسته‌تر کن» اصلاح کند که جوابش هست«جای آن است که خون موج زند در دل لعل، زین تغابن که خَزَف می‌شکند بازارش»

وی اضافه کرد: وزارت نیرو کارشناسی و مطرح شده را اجرایی و به رفع مشکلات مثل فرونشست و چالش های زیستی محیطی نگاه ویژه ای داشته باشد.

 

آبادانی کشور دستاورد سفرها

 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه سفرهای استانی دولت سیزدهم امکان رفع نیازها را فراهم خواهد کرد، گفت: حضور مسئولان در هر استانی چالش و مشکلات را بررسی و به آبادانی کشور کمک می کند.

 

وی یادآورشد: به دستاوردهای سفرهای هیات دولت امیدوار هستیم و در آینده شاهد اتفاقات خوبی در کشور خواهیم بود.

نور صالحی اذعان داشت: سفر به استان اصفهان نباید در جمع سفرهای آخرین قرار می گرفت که اگر زودتر انجام می شد شاهد تسریع در بسیاری از پروژه های مثل قطار سریع السیر بودیم.

کد خبر 1187405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha