عشایر در تامین امنیت پایدار مرزهای کشور نقش بی بدیلی دارند

سردار اکبری گفت: عشایر غیور و همیشه در صحنه کشور در تامین امنیت پایدار مرزهای کشور نقش بی‌بدیلی دارند که باید قدر این ذخایر انقلاب را دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سردار پاسدار «علی محمد اکبری» در آیین شب شعر کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری که در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: عشایر همواره به نظام اسلامی و انقلاب وفادار بوده و در دوران هشت سال دفاع مقدس با تقدیم ۱۱ هزار شهید این مهم را به خوبی اثبات کردند.

 

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عشایر در سال های بعد از دفاع مقدس نیز در عرصه‌های مهم کشور از جمله تامین امنیت نقش آفرین هستند.

 

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری بر ضرورت تقویت وحدت و همدلی در کشور و بین اقوام مختلف از جمله عشایر تاکید کرد و گفت: امروز نیز همانند سال های دفاع مقدس به وحدت و همدلی نیاز داریم و باید در تقویت این همدلی بیش از پیش تلاش شود.

 

سردار اکبری در ادامه به نحوه برگزاری کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری اشاره کرد و گفت: زمانی که موضوع برگزاری این کنگره در سطح ملی مطرح شد این استان آمادگی خود را برای میزبانی اعلام کرد و در طول ۲ سال اخیر تمام تلاش خود را به کار گرفت تا برنامه‌ای در خور شان عشایر برگزار کند.

 

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی که در برگزاری این کنگره مشارکت می‌کنند پرتلاش هستند که قدردان همراهی آنها هستیم.

 

خاطرنشان می شود: کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری از ۲۹ تا ۳۱ خرداد به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

گفتنی است: برگزاری شب شعر، تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم، اجلاسیه و برگزاری نمایشگاه توانمندی ‌های عشایر از جمله برنامه‌ های این کنگره به شمار می‌رود.

 

کد خبر 1187417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha