با اقدامات کادر درمان مردم دیگر استرس کرونا ندارند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه دولت سیزدهم و وزارت بهداشت در مقابله با کرونا عملکرد بی نظیری داشتند، گفت: با اقدامات کادر درمان مردم دیگر استرس کرونا ندارند.


حجت الاسلام و المسلمین احمد حسین فلاحی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اعلام خبر صفر شدن فوتی کرونا از سوی دکتر عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت سیزدهم با توجه به تلاش های گسترده ای که در مقابله با کرونا داشته، چه در ستاد ملی مقابله با کرونا، چه در موضوع واکسیناسیون و چه زحمات زیاد کادر درمان و مسئولین وزارت بهداشت و درمان ، می توان گفت که عملکرد مثبت و بی نظیر بود.


وی با تاکید بر اینکه ما امروز شاهد یک آرامش بسیار گسترده در کشور هستیم و مردم دیگر استرس کرونا را ندارند، افزود: این اقدامات دولت سیزدهم، غیر قابل قیاس با دولت قبل است.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: آرامش به زندگی مردم و بیمارستان ها برگشت باید به همه مسئولین کادر درمان خسته نباشید گفت.


حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه دولت سیزدهم در آغاز بکارش با مشکلاتی روبرو بوده، افزود: دولت به رغم همه این مشکلات در مقابله با کرونا عملکرد مثبتی داشت.


دکتر عین اللهی وزیر بهداشت روزهای ۱۲، ۲۰ و انروز ۲۹ خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.
 

کد خبر 1187450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha