خیرین سلامت با کمک به این حوزه همواره خوش درخشیدند

واعظ از کمک ۴۶۵ میلیون تومانی خیرین سلامت شهرستان شازند در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: خیرین سلامت با کمک های خود به حوزه سلامت همواره خوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «مرتضی واعظ» با اشاره به کمک خیرین سلامت شهرستان شازند، گفت: خیرین سلامت همواره یار و یاور ما بوده و هستند و این کمک ها همواره گره گشایی بسیاری از مشکلات حوزه سلامت بوده است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند، با تاکید بر اینکه در فرهنگ ناب اسلامی و تعالیم قرآن و عترت خدمت به خلق خدا جایگاه والایی دارد، افزود: امیرالمومنین حضرت علی بن ابیطالب(ع) در این خصوص می فرمایند که هیچکس بر دل انسان مومن سرور و شادمانی وارد نمی کند مگر آنکه خداوند از این عمل خیر او مایه لطفی می آفریند و در هنگامه گرفتاری و بلا او را نجات میدهد.

 

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ خیرین شهرستان شازند مبلغی معادل ۴۶۵ میلیون تومان به صورت کمک های نقدی، تجهیزاتی و عمرانی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان مشارکت نمودند، بیان کرد: این کمک ها گره گشای بسیاری از مشکلات حوزه سلامت این شهرستان بود.

 

واعظ خیرین و نیکوکاران را یار و یاور حوزه بهداشت و درمان دانست و بیان کرد: در زمان شیوع ویروس کرونا تجهیزات حفاظت فردی توسط خیرین گرانقدر شهرستان شازند به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان اهدا شده است.

 

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع اپیدمی کووید ۱۹ تا کنون ۱۱ هزار و ۱۷۱ مورد ابتلا و ۲۹۷ فوتی در شهرستان شازند به ثبت رسیده است، ادامه داد:  خوشبختانه طی یک ماه اخیر هیچ مورد ابتلا به کرونا در سطح شهرستان گزارش نشده است.

کد خبر 1187486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha