افزایش ۲۵ لیتر بر ثانیه آب تولیدی شهر قروه

مدیر امور ابفا قروه از راه‌اندازی چاه روستای دیوزند و افزایش ۲۵ لیتر بر ثانیه به آب تولیدی این شهر از محل اجرای طرح مذکور با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

حامد مرادی مدیر امور ابفا قروه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: با راه‌اندازی چاه روستای دیوزند شاهد افزایش 25 لیتر بر ثانیه آب تولیدی شهر قروه هستیم که برای اجرای این طرح 50 میلیارد ریال هزینه شد.

 

 

وی افزود: چاه روستای دیوزند به عمق 150 متر با دبی 25 لیتر در ثانیه و افزودن دبی مذکور به آب تولیدی شهر قروه حفر شده است.

 

 

مرادی خاطر نشان کرد: اجرای خط انتقال لوله با پلی اتیلن به قطر 250 میلی متری به طول 1100 متر، اجرای خط انتقال با لوله پلی‌اتیلن به قطر 160 میلی متری به طول 400 متر، اجرای خط انتقال برق به طول 650 متر با 23 اصله تیر برق، تجهیز این چاه و اتصال خط مذکور به خط انتقال چدنی 400 میلی متری اصلی شهر قروه انجام شده است.

 

 

مدیر امور آبفا قروه اعتبار هزینه شده جهت این عملیات شامل حفر چاه، نیرورسانی، تجهیز، اجرای خط انتقال و اتصال آن به خط اصلی را حدود 50 میلیارد ریال عنوان و ابراز امیدواری کرد با این اقدام زمینه رضایتمندی بیش از پیش شهروندان از اقدامات آبفا در قروه فراهم شود.

کد خبر 1187498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha