گفتمان انقلابی دولت در جامعه تقویت شود

ثقتی تقویت گفتمان انقلاب را یکی از محوری‌ترین فعالیت‌ها برشمرد و گفت: مردم گفتمان انقلابی دولت سیزدهم را برگزیدند و باید این گفتمان که فعالیت انقلابی، کار جهادی، مردمی و خدمت‌رسانی از مولفه‌های اساسی آن است در جامعه تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تالش، «رضا ثقتی» امروز(دوشنبه، 30 خرداد) در آیین تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش به وجود هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر اصیل و باریشه در این شهر اشاره کرد و گفت: شهر تالش همواره میزبان اتفاقات خوب و رویدادهای فرهنگی بوده و ظرفیت‌های بالایی دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان وجود دولت سیزدهم را فصلی جدید برای برگزاری فعالیت‌های در خور شأن مردم تالش دانست و بیان کرد: باید در این دولت برخی از کارهای مغفول مانده را به سرانجام برسانیم و یقینا شاهد اتفاقات خوبی در تالش خواهیم بود.

 

وی با اشاره به همگرایی و تعامل موجود در شهرستان تالش با روی کار آمدن دولت سیزدهم تصریح کرد: فضای همدلی و همکاری با محوریت فرماندار ایجاد و آرامش خوبی بر شهر حاکم شده که خدمت رسانی به مردم را افزون‌تر می‌کند.

 

ثقتی با تقدیر از زحمات « بهرام خوشحال» طی ریاست بر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش و معرفی « نورالله صفرپور» به‌عنوان رییس جدید اذعان کرد: وی از مدیران مجرب و متعهد است که 11 تکلیف بر عهده او گذاشته شده و انتظار داریم با هماهنگی امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولان شهرستانی بتوانیم به اهداف تعیین شده در این شهرستان دست یابیم.

 

وی تقویت گفتمان انقلاب را یکی از محوری‌ترین فعالیت‌ها برشمرد و اظهارکرد: مردم گفتمان انقلابی دولت سیزدهم را برگزیدند و باید این گفتمان که فعالیت انقلابی، کار جهادی، مردمی و خدمت‌رسانی از مولفه‌های اساسی آن است در جامعه تقویت و در وقف مردم قرار گیرد و همین تکالیف را از روسای ارشاد شهرستان‌ها انتظار داریم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه بدون لکنت از گفتمان انقلاب حمایت می‌کنیم تاکید کرد: درخت انقلاب درخت توانمندی است که همه می‌توانند در سایه سار آن به درستی زندگی کنند و باید گفتمان این انقلاب که مبنای گفتمان دولت است در جامعه نهادینه شود.

 

وی در ادامه با تصریح اینکه جنس اهالی فرهنگ و هنر متفاوت از سایر اقشار است خواستار تشکیل اتاق فکری از نخبگان و پیشکسوتان فرهنگی و هنری به‌منظور تقویت گفتمان انقلابی در این حوزه در تالش شد.

 

ثقتی زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در تالش را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه تالش یکی از فقیرترین شهرستان‌های گیلان بدین لحاظ بوده و مجتمع فرهنگی هنری آن بسیار قدیمی و مربوط به اوایل انقلاب است خاطرنشان ساخت: باید با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی زیرساخت‌های فرهنگی هنری این شهر را تقویت کنیم.

 

گفتنی است، «نورالله صفرپور» ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های ماسال و صومعه‌سرا را در کارنامه خود دارد.

 

 

 

کد خبر 1187546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha