ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان آغاز شد

یوزپاشی با اشاره به آغاز ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی و کاربردی از ۲۹ خردادماه امسال گفت: در حال حاضر ۲۹۷۹ دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران به اقدامات انجام شده در این دانشگاه از تهیه سند آمایش این دانشگاه خبر داد و گفت: در این مرکز در خصوص کدرشته هایی که متناسب با ظرفیت استان زنجان در حوزه صنعت و کشاورزی است تحقیقات جامع و کاملی انجام شده است.

 


میرنریمان یوزباشی با اشاره به اینکه در هفت مرکز آموزشی این دانشگاه برنامه چهارساله تدوین شده است، افزود: خدمات آموزشی در این دانشگاه همپای سایر نظام آموزشی از 14 فروردین به صورت حضوری ارائه می شود  و امتحانات نیز از 28 خرداد تا 10 تیر ماه به صورت حضوری خواهد بود.

 


وی از فعالیت 720 مدرس در دانشگاه جامع علمی و کاربردی خبر داد و افزود: در راستای آموزش اساتید این دانشگاه دوره تربیت مدرس به تعداد 192 نفر به مدت سه روز اجرا می شود.

 


یوزباشی با یادآوری اینکه جذب مدرس در این دانشگاه به صورت حق التدریس است، خاطرنشان کرد: اساتید این دانشگاه بایستی قبل از شروع کار از دوره ها بهره مند شوند.

 


رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان تعداد رشته های نوظهور در این دانشگاه را 120 رشته خواند و افزود: تعداد کدرشته های این دانشگاه در  پایه کاردانی و کارشناسی در بهمن ماه سال گذشته 99 کد رشته بود، تصریح کرد: این تعداد کد رشته در مهرماه امسال  در 160 کدرشته دانشجو جذب خواهد کرد و با افزایش 161 درصدی در کدرشته ها مواجه هستیم.

 


 وی با یادآوری اینکه توسعه آموزش های کوتاه مدت در دستور کار ما قرار دارد، افزود: در تلاش هستیم تا مهارت گرایی را جایگزین مدرک گرایی کنیم. به دنبال شناسایی برندهای صنعتی استان هستیم.

 


وی به برنامه این دانشگاه در برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 2979 دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که از این تعداد 607 دانشجو خواهران و 2390 دانشجو برادران هستند.

 


 این مسئول با اشاره به اقدامات فرهنگی این دانشگاه تصریح کرد: زنجان میزبان جشنواره رویش است که در نیمه دوم تیرماه اجرا می شود و تاکنون 1873 اثر دریافت کرده ایم.

 


 وی به کسب رتبه های برتری کشوری دانشجویان این دانشگاه در حوزه قرآن و عترت اشاره کرد و گفت: در حوزه پژوهش و فناوری نیز رویدادهای شتاب را دنبال می کنیم.

 


یوزباشی اضافه کرد: در عصر حاضر شرکت های استارتاپی روی کار آمده و آینده این کشور با این شرکت ها خواهد بود و ایجاد شرکت های دانش بنیان منبعث از رویدادهای شتاب خواهد بود.

کد خبر 1187671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha