آغاز مرحله دوم‌ آموزش رایگان هنر ویژه مناطق محروم ایلام

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از آغاز مرحله دوم آموزش رایگان هنری در مناطق محروم و حاشیه شهرهای استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « علی هوشمند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد:  توجه به نیازمندی ها و  دغدغه های فرهنگی و هنری شهرستان ها از اولویت های اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در  راستای نگاه عدالت فرهنگی  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه طرح آموزش رایگان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مناطق محروم در نظر گرفته شده است و خوشبختانه تاکنون بیش از هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند، گفت: توانمندسازی و آموزش هنر یکی از اولویت های ما در سال جاری است.

 

هوشمند با بیان اینکه برگزاری دوره های رایگان آموزش هنر، متناسب با نیاز جوانان و نوجوانان مناطق محروم، گامی موثر در جهت رشد و توسعه این مناطق است، ابراز کرد: این  دوره های آموزشی، با همکاری ویژه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و استفاده از اساتید مجرب و دارای مدرک تخصصی در رشته های مورد نظر برگزار خواهند شد. 

 

وی ابراز کرد: مرحله دوم‌ آموزش هنر ویژه مناطق محروم و کمترتوسعه یافته و مرزی در رشته طراحی و مدلباس ویژه بانوان در شهرستان چرداول برگزار  شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام هدف از برگزاری این کلاس ها را شعار تحول و عدالت محوری  دولت سیزدهم و برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برای ،آموزش دادن رایگان در مناطق کمتر توسعه یافته  عنوان کرد.

 

 هوشمند خاطرنشان کرد: این کلاسها در حوزه طراحی مد و لباس همه روزه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ عصر و بمدت دوهفته در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرداول برگزار می شود.

 

کد خبر 1187676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha