رویداد قرآنی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و استهبان بهترین رویدادهای دهه کرامت استان فارس بودند

نداف گفت: ۲ رویداد قرآنی برگزارشده در آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و استهبان بهترین رویدادهای دهه کرامت استان فارس بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احمدرضا نداف»، امروز (دوشنبه 30 خرداد) در برگزاری نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان فارس گفت: 2 رویداد قرآنی برگزارشده در آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و استهبان بهترین رویدادهای دهه کرامت استان فارس بودند.

مدیرگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با هدف فرهنگ ‌سازی قرآنی در کنار رویدادهای گذشته همچون برگزاری محفل ‌های قرآنی، رویدادهای ویژه و نو را برنامه‌ ریزی می کند.

وی اضافه کرد: حرکت به سوی رویکردها و ایده‌های نو در زمینه قرآن و عترت به همراه با گیرایی مردمی، زمینه‌ نهادینه‌ سازی و مردمی‌ سازی رویدادهای قرآنی را فراهم می کند.

نداف با اشاره به کارکردهای شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان فارس بیان کرد: برنامه ‌ریزی و سیاست‌ گذاری بر پایه برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی برای نهادینه ‌سازی فرهنگ قرآنی در جامعه از اولویت های شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان فارس است.

خاطر نشان می شود در این نشست، درباره کارکرد و پویایی موسسه ‌های قرآنی، پویش ‌های اجتماعی در زمینه قرآن و عترت و چگونگی ترکیب اعضا گفتگو شد.

کد خبر 1187688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha