قطع برق صنایع با هماهنگی قبلی انجام شود

شکری تأکید کرد: قطع برق صنایع و واحدهای تولیدی با هماهنگی فرمانداری، سازمان صمت و جهاد کشاورزی صورت گیرد تا ضربه ای به واحدهای تولیدی وارد نشود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «هومر شکری» ظهر امروز (۳۰ خرداد) در شورای اداری شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه در خصوص پاسخگویی مناسب به مردم اعتراضاتی به فرمانداری واصل شده است، اظهار کرد: در پاسخگویی به مکاتبه ها گاهی پیش می آید که چندین پیرو زده می شود و این شایسته نیست و در ارزیابی عملکرد موثر خواهد بود لذا باید پاسخ مکاتبه ها کمتر از یک هفته ارسال شود.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان بیرجند ادامه داد: برخی از ادارات کل که نمایندگی در شهرستان نداشتند عملکرد ضعیفی داشتند که اداره کل های مدنظر باید پیگیری لازم برای پاسخگویی مناسب را داشته باشد.

 

وی از راه اندازی تلفن گویای فرمانداری بیرجند خبر داد و گفت: اکنون در بیش از ۹۰ درصد ادارات تلفن گویای ارباب رجوع متصل نیست که باید سریعتر نسبت به راه اندازی آن اقدام کنند تا نیاز به مراجعه حضوری مردم به ادارات نباشد.

 

شکری بیان کرد: قطع برق صنایع و واحدهای تولیدی با هماهنگی فرمانداری، سازمان صمت و جهاد کشاورزی صورت گیرد تا ضربه ای به واحدهای تولیدی وارد نشود.

 

تلاش برای جذب حداکثری اعتبارات

«حسینعلی بخشی»، معاون هماهنگی عمرانی فرمانداری شهرستان بیرجند هم در این جلسه اظهار کرد: در فصل جمع بندی برنامه های عمرانی و جذب اعتبارات سال مالی ۱۴۰۰ هستیم و جذب حداکثری اعتبارها از اولویت هایی است که باید مدنظر مدیران باشد.

 

وی از مدیران درخواست کرد پروژه های که ضرورت دارد در سفر استاندار به حوزه شهرستان بیرجند، بازدید شود و اعتباری به آن تخصیص یابد، اعلام کنند.

 

 

کد خبر 1187703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha