بازدید سرزده مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان از بازارهای مرجان، رویال و سرو بندرعباس

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان در بازدید سرزده از بازار مرجان و بازار رویال بندرعباس به صورت مستقیم به سوالات، ابهامات و دغدغه های مالیاتی مودیان پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « رضا آخوندزاده »، مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان در جمع صنف لوازم خانگی واقع در بازار مرجان  و صنف موبایل فروشی واقع در بازار رویال و سرو بندرعباس اظهار کرد: وصول عادلانه مالیات توام با  رضایت مندی  از اولویت های اداره کل امور مالیاتی هرمزگان است.


وی افزود: تعامل و حل مشکلات مودیان مالیاتی  از رویکردهای این اداره کل است.

 

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان ادامه داد: در خصوص توافق تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات های مستقیم برای عملکرد مالیاتی ۱۴۰۰ ، جلسه تبیینی در این راستای با هیئت رئیسه اتاق اصناف بندرعباس و رؤسای اتحادیه‌های تحت پوشش برگزار  گردید تا بتوانند با آگاهی لازم در این راستا اقدام کنند.


وی افزود: اقدامات مؤثر در این زمینه برای صنوف تشریح گردید و تاکید شد جهت بهره‌مندی از ظرفیت ایجاد شده در اجرای تبصره ماده 100، فرم‌های اظهار نامه را تا پایان موعد مقرر تسلیم ادارات امور مالیاتی نمایند.


گفتنی است: در این بازدید و دیدار مسائل و مشکلات اجرای دستورالعمل تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات های مستقیم توسط مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان به صورت کامل برای مودیان تشریح و به سوالات آنان پاسخگویی شد.


در پایان همچنین به درخواست اعضا این دو صنف جهت برگزاری دوره آموزشی مالیاتی، مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان بیان کرد: این اداره کل آمادگی لازم برای برگزاری دوره  آموزشی جهت  تشریح  قوانین مالیاتی و  اجرای دقیق بخشنامه های مالیاتی را دارد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1187729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha