کسب مقام دوم جشنواره فرهنگی ادبی و هنری مکتب حاج قاسم توسط کارمند اداره زندان جیرفت

محمدرضا شریفی گفت: طاهره روز پیکر از کارکنان اداره زندان شهرستان جیرفت موفق به کسب مقام دوم کشوری دومین دوره جشنواره فرهنگی، ادبی و هنری مکتب حاج قاسم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، طاهره روز پیکر از کارکنان این اداره مقام دوم کشوری دومین دوره جشنواره فرهنگی، ادبی و هنری مکتب حاج قاسم را کسب کرد.

 

همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه کارکنان زندان‌های سراسر کشور برگزار شد که ایشان در گرایش هنرهای تجسمی (خطاطی) مقام دوم کشوری را کسب کرد.

 

به پاس تلاش و زحمات و همت والای این هنرمند برگزیده کشوری، طی مراسمی در دفتر ریاست زندان شهرستان جیرفت با اهداء جوایز و لوح تقدیر (عقیق سلیمانی) از روز پیکر تقدیر و تجلیل شد.

 

محمد رضا شریفی رئیس ضمن تقدیر و تشکر از طاهره روز پیکر و آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای ایشان، با بیان این مطلب که استفاده از ابزار هنر در انتقال پیام مکتب شهید سلیمانی با فطرت انسان و روح بلند انسانی سنخیت دارد، گفت: ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان عاشقانه سردار مکتب ساز، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را دوست دارند و شخصیت سردار دلها به گونه‌ای است که حتی دشمنان را به تمجید از خود واداشته است.

 

رئیس زندان شهرستان جیرفت خاطر نشان کرد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی امروز فقط یک فرمانده نظامی نیست بلکه یک اسطوره بزرگ است.

 

وی افزود: این سردار شهید، اسطوره مقاومت در برابر ظلم و ظالم، اسوه اخلاص و کار بی‌منت برای خدا، سرمشق تلاش، ساده‌زیستی، شجاعت، مجاهدت و خدمتگزاری به مردم و قهرمان مبارزه در راه آرمان های انقلاب، بی آنکه از «غیر خدا» ترسی داشته باشد، است.

 

شریفی با اشاره به این که مکتب حاج قاسم ضرورت امروز کشور است و از آن می توان به عنوان الگوی عملی بخش های مدیریتی و اجرایی کشور بهره برد، تصریح کرد: شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود و توصیه‌های حاج قاسم در وصیت نامه‌اش، تاکید بر ولایت مداری است و این وصیت نامه یک دانشنامه برای تمام افراد و شخصیت های جامعه است تا جایگاه خود را پیدا کنند.

 

منبع: روابط عمومی اداره زندان شهرستان جیرفت

کد خبر 1187741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha