جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان امروز در همدان افتتاح می شود

کلهر گفت: بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ، عصر امروز (۳۱ خرداد) در پیاده‌راه بوعلی سینای همدان با اجرای برنامه های متنوع و شاد برگزار می‌شود.

«محمدمهدی کلهری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با بیان اینکه افتتاحیه این دوره از جشنواره با حضور کودکان، نوجوانان و خانواده‌های همدانی برگزار می‌شود ، گفت:  مراسم افتتاحیه عصر امروز (31 خرداد) از پیاده‌ راه بوعلی‌سینا آغاز و برنامه شادپیمایی تا ساعت ۱۸ به سمت میدان امام(ره) ادامه دارد.

 

رییس کمیته افتتاحیه، اختتامیه و برنامه‌های جنبی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه ساعت ۱۸ به طور رسمی آغاز می‌شود بیان کرد: یک کامیون سیار در میدان امام(ره) مستقر است و برنامه‌های شاد کودکانه با اجرای حمید رضایی‌مجد مجری محبوب بچه‌های همدان اجرا می‌شود

 

وی  با بیان اینکه هنرمندانی مانند حمید گلی، علی فروتن و رضا فیاضی مهمانان مراسم افتتاحیه هستند ادامه داد: دبیر و رئیس بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان سخنران‌های این برنامه هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: عروسک مل‌مل و دیگر عروسک‌ها نیز در برنامه افتتاحیه حضور دارند و جزو بخش‌های شاد هنری این مراسم هستند.

 

وی اضافه کرد: تجلیل از دو فرزند شهید نیز برای مراسم افتتاحیه جشنواره بیست و هفتم در نظر گرفته شده است

 

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، اول تا ششم تیرماه سال ۱۴۰۱ به دبیری امیر مشهدی‌عباس با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در کهن‌ شهر همدان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1187835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha