تفاهم نامه همکاری بین کانون های مساجد و قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) منعقد شد

تفاهم نامه همکاری بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) با هدف افزایش همکاری ها با حضور مسئولان این ۲ نهاد منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، تفاهم نامه همکاری بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) با هدف افزایش همکاری ها با حضور مسئولان این 2 نهاد منعقد شد.

 

«مصطفی آمون» در این جلسه با اشاره به اینکه همدلی و همکاری نهادهای فرهنگی می تواند به انسجام بخشی در فعالیت ها منجر شود، گفت: هم افزایی در راستای اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی در محلات و رویکرد مسجد محوری، ایجاد حرکت عمومی و پای کار آوردن مردم در مقام افاده و استفاده در محلات و افزایش نشاط در محلات از مهمترین اهداف عقد این تفاهم نامه همکاری بین کانون های مساجد و قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این تفاهم نامه می تواند ظرفیت های بزرگی برای تربیت نوجوانان و جوانان مومن متعهد طراز انقلاب اسلامی در سطح محلات و غنی سازی اوقات فراغت برای آنها را فراهم کند.

 

وی اظهار داشت: تقویت اصول و باورهای دینی انقلاب اسلامی در جوانان و جهت دهی به فعالیت های فرهنگی و هنری و ارتقا سطح فعالیت ها و کارکردهای برای رساندن نقش مساجد به طراز اسلامی از مهمترین سطح همکاری این 2 نهاد فرهنگی است.

 

آمون ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا برنامه های مسنجم فرهنگی، هنری، قرآنی و اجتماعی را به صورت مشترک در مساجد برگزار کنیم تا توانمندی های نوجوانان و جوانان در این حوزه ها بیش از پیش دیده شود.

 

در ادامه این جلسه «علی حسن زاده» خاطر نشان کرد: کارگروه های فرهنگی و اجتماعی مختلفی در قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) تشکیل شده است که امیدواریم با همکاری و ارتباط دهی این کارگروه های بتوانیم محورهای عملیاتی خوبی در سطح محلات شهر اردبیل برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی ایجاد کنیم.

 

مسئول قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: برنامه های تخصصی همچون پیشگیری از آسیب های اجتماعی، خانواده، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، مهدویت، سواد رسانه ای، جهاد تبیین و مشاوره ها از جمله فعالیت های مشترک خواهد بود.

 

حسن زاده بیان کرد: امیدواریم این برنامه های تشکیلات محور بتواند به شناسایی مناطق آسیب پذیر و کم برخوردار فرهنگی و روی کار آمدن حلقه های میانی در محلات و مساجد شود.

 

کد خبر 1187843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha