بسیج اساتید در راستای کارآمدی نظام حکمرانی همکاری می کند/پنج هزار استاد بسیجی در اصفهان

باقری با اشاره به ماوریت و فعالیت های بسیج اساتید، گفت: بسیج اساتید در راستای کارآمدی نظام حکمرانی کشور و استان با گفتمان علمی همکاری می کند.

«محمد باقری« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به فعالیت های علمی و فرهنگی بسیج اساتید استان اصفهان و الگوگیری از شهید چمران اظهارداشت: اعضای این نهاد بسیج با رویکرد علمی و عملکرد خیرخواهانه و کمک به توسعه جامعه فعالیت می کنند.

رئیس بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به نگرش جدید در این عرصه، اذعان داشت: فعالیت های دانش بنیان و نوین جز مهمترین ماموریت های پژوهشی و همکاری بسیج اساتید قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: پیوست نگاری فرهنگی و اجتماعی در عملکرد علمی  مغفول مانده بود که در این راستا اقدامات موثر و کاربردی انجام و در عرصه های علمی به این موضوع توجه قرار گرفته و طرح هایی با نگاه به نیازهای فرهنگی و اجتماعی علمی و پیوست فرهنگی برای طرح های نوین پیش بینی می شود.

 

باقری با اشاره به همکاری های بسیج اساتید برای رفع دغدغه و نیازهای جامعه، تصریح کرد: بسیج اساتید در راستای کارآمدی نظام حکمرانی کشور و استان با گفتمان علمی همکاری می کند.

وی خاطرنشان کرد: 31 چالش و نیاز استان توسط بسیج اساتید احصا و مورد مطالعه قرار گرفته و فعالیت ها بر اساس مسئله محوری انجام می شود.

 

پنج هزار استاد بسیجی در اصفهان

 

باقری با بیان اینکه دفتر بسیج اساتید در 90 دانشگاه استان اصفهان تشکیل شده، گفت: پنج هزار نفر عضو این تشکیلات هستند و فعالیت های سازمان ها همراهی می کنند.

وی از امکان توسعه این دفاتر خبر داد و افزود: آمادگی همکاری برای رفع دغدغه ها و نیازهای هر منطقه با بکارگیری پتانسیل بسیج اساتید وجود دارد.

رئیس بسیج اساتید استان اصفهان برگزاری اردوهای جهادی علمی و فرهنگی، نشست های تخصصی و تمرکز بر جهاد تبیین را از اقدامات این سازمان اعلام کرد و گفت: طرح و برنامه های علمی و مورد مطالعه توسط بسیج اساتید انجام می شود.

کد خبر 1187850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha