زیرساخت های مربوط به کرونا در مراکز بهداشتی باید همچنان برقرار باشد

کریمی گفت: هرچند وزارت بهداشت در کنترل کرونا بسیار موفق عمل کرده است اما زیرساخت های مربوط به مقابله با ویروس کرونا باید برای مقابله با هر اتفاقی آماده نگه داشته شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، سعید کریمی در اجلاس معاونان درمان دانشگاه علوم پزشکی کشور با بیان اینکه وزارت بهداشت در کنترل اپیدمی کرونا نقش بسیار خوبی داشت، گفت: با همت مردم و فعالیت های دولت و تلاش مستمر مدافعان سلامت امروز شاهد کنترل کرونا هستیم و شاهد این هستیم که برای چندمین بار پیاپی در هفته های اخیر فوتی کرونا در کشور صفر شده است.

 

معاون درمان وزارت بهداشت افزود: اما مسئله اپیدمی کرونا در کشور هنوز وجود دارد و درخواست ما از مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان پابرجاست.

 

وی افزود: زیرساخت های آماده شده برای مقابله با کرونا باید همچنان فعال نگه داشته شوند چرا که هر آن ممکن است با پیک جدیدی از کرونا مواجه شویم.

 

کریمی افزود: هم اکنون باید به سلامت روان جامعه توجه بیشتری شود و ما در معاونت درمان نیز در این حوزه در حال برنامه ریزی می باشیم.

 

وی در خصوص قانون جوانی جمعیت گفت: مراکز درمان ناباروری سطح 2 به زودی برای اولین بار در کلینیک های ویژه دانشگاه های علوم پزشکی با حضور متخصص اورولوژیست، متخصص زنان و آموزش های مربوطه راه اندازی می شود.

کد خبر 1187859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha