۲۱۷ طرح نیمه تمام استان اصفهان تکمیل می شود

مرتضوی با اشاره به نتایج و مصوبات سفر رئیس جمهور به اصفهان گفت: ۲۱۷ طرح نیمه تمام و با پیشرفت بالای ۵۰ درصد بر اساس مصوبه سفر هیات دولت به این استان تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سید «رضا مرتضوی« در گفتگوی خبری به دستاوردهای سفر هیات دولت به استان اصفهان اشاره کرد و اظهارداشت: تکمیل و بهره برداری از 217 پروژه نیمه تمام و دارای پیشرفت بالای 50 درصد از مهمترین این مصوبات بوده است.

استاندار اصفهان افزود: هزارمیلیارد ریال برای پروژه های بخش کشاورزی، 40 هزار میلیارد ریال برای توسه راه ها و مسکن سازی، 16 هزار میلیارد ریال بهداشت و درمان و6 هزار میلیارد ریال برای حوزه علم و فناوری استان اصفهان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار میلیارد ریال برای نوسازی و تجهیز مدارس پیش بینی شد، اضافه کرد: 43 هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح های آبرسانی و 30 هزار میلیارد ریال برای طرح های فاضلاب شهرستان ها اختصاص داده شد.

 

وی یادآورشد:  320 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای پرداخت به واحدهای صنعتی، اقتصادی و کشاورزی استان اصفهان به تصویب رسید.

 

استاندار اصفهان با بیان اینکه دغدغه ها و نیازهای کل استان مورد توجه بوده و تمرکز بودجه در اصفهان نداریم، تصریح کرد: سهم مناطق محروم از این اعتبارات بیش از سایر نقاط استان است.

 

وی خاطرنشان کرد: نامه ها و خواسته های مردمی نیز در حال بررسی و پس از ثبت در سامانه و ارجاع به مسئول مربوط موضوع مورد بررسی قرار می گیرد و هر نهاد متولی باید پاسخ نامه را به نهاد ریاست جمهوری اعلام کند.

 

مرتضوی از تماس 31 هزار نفر با سامانه 111 ارتباطات مردمی و تحویل 29 هزار نامه با مرکز ارتباط مردمی ریاست جموری خبرداد و گفت: نزدیک به 13 هزار نفر با نمایندگان وزارتخانه ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در محل ادارات کل ملاقات کردند.

وی دستاوردهای این سفر برای رفع نیازهای استان مهم دانست و اذعان داشت: رئیس جمهور از نزدیک وضعیت فرونشست و مشکلات زیست محیطی را دیدند و دستورات ویژه برای این موضوع صادر شد.

کد خبر 1187888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha