اجرای پویش «دفتر سبز من» در جهرم

الطافی از اجرای پویش «دفتر سبز من» به منظور حمایت از دانش آموزان کم بضاعت خبرداد.

«مهرداد الطافی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بنیاد خیریه «موج مهربانی» به عنوان سفیر مدرسه سازی در کشور طرح های ویژه ای را به منظور حمایت از دانش آموزان محروم به اجرا در می آورد.

 

مدیر عامل بنیاد خیریه «موج مهربانی» افزود: در طرح جدید این بنیاد خیریه، پویش «دفتر سبز من» فراخوان داده شده که حاصل آن حمایت از تحصیل دانش آموزان کم بضاعت است.

 

وی بیان کرد: در این پویش از شهروندان خواسته شده تا کتاب های قدیمی ، دفتر های باطله ، کاغذ و ... را در اختیار این بنیاد خیریه قرار دهند.

 

الطافی بیان کرد: این بنیاد خیریه پس از جمع آوری اقلام مذکور  و تبدیل به دفتر مشق آن را به دانش‌آموز مناطق محروم و نیازمند هدیه می دهد.

 

 وی عنوان کرد: بنیاد خیریه «موج مهربانی» با همکاری یکی از شرکت های تولید دفتر در راستای مسولیت اجتماعی خود تفاهم کرده تا با جمع اوری کتاب و کاغذ های باطله دفتر مشق تولید و بین دانش آموزان نیازمند توزیع کند.

 

مدیر عامل بنیاد خیریه موج مهربانی خواستار همکاری شهروندان در اجرای هر چه بهتر این پویش شد و گفت: از شهروندان می خواهیم کتاب ها و کاغذ های باطله را به دفتر این بنیاد واقع در  حدفاصل میدان «معلم» تا چهارراه «امام حسین (ع)»، جنب بخشداری مرکزی تحویل دهند.

 

کد خبر 1187932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha