۸۰ اثر در همایش چالش ها و فرصت های در تحقق شعارسال۱۴۰۱پذیرفته شدند

راضی جلالی با بیان اینکه ۲۹۰ اثر در حوزه های مختلف به دبیرخانه این همایش ارسال و از این آثار ۸۰ اثر پذیرفت شد گفت: تلاش ما براین است که این آثار در کتابچه ای جمع آوری شده و در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز،«محمد راضی جلالی» امروز (سه شنبه 31 خرداد) در همایش علمی چالش ها و فرصت های خوزستان در تحقق شعار سال اظهار کرد: پس از تعیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری مسئولیت بسیار دشواری برعهده همه آحاد جامعه به ویژه جامعه دانشگاهی نهاده شد.

 

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان مهمترین خواسته رهبری را عملیاتی شدن شعار سال دانست و افزود: استان خوزستان با ظرفیت های بی نظیری که دارد هرچند که چالش ها نیز بسیار هستند اما می توان با رویکردی علمی این چالش ها را برطرف کرد.

 

وی برگزاری این همایش را در تشخیص چالش های پیش روی استان بسیار موثر دانست و اضافه کرد: علی‌رغم اینکه اکنون ماه های ابتدای سال است اما برای برگزاری این همایش هماهنگی بسیار خوبی میان دستگاه و دانشگاه صورت گرفت.

 

راضی جلالی با اشاره به محورهای این همایش عنوان کرد: این همایش در چهار محور اصلی فعال شد که محورهای آن انرژی، کشاورزی، دامپروری و شیلات، صنعت، معدن و تجارت و محیط زیست بهداشت و سلامت هستند.

 

وی با بیان اینکه 290 اثر در حوزه های مختلف به دبیرخانه این همایش ارسال و از این آثار 80 اثر پذیرفت شد ابراز کرد تلاش ما بر این است که این آثار در کتابچه ای جمع آوری شده و در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

 

دبیر همایش علمی چالش ها و فرصت های خوزستان در تحقق شعار سال با بیان اینکه کار اصلی مجموعه های علمی و صنعتی پس از این همایش آغاز می شود تصریح کرد: با همکاری سپاه ولی عصر (عج) خوزستان پس از این همایش کارگروه هایی برای پیگیری مطالب قابل اجرا راه اندازی خواهند شد.

 

کد خبر 1187943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha