هفتمین محفل انس و معرفت در هتل درةالامجاد السلام مدینه برگزار شد

هفتمین محفل انس و معرفت در مدینه با حضور زائران و روحانیون کاروان ها روز دوشنبه (۳۱ خرداد ماه) در سالن اجتماعات هتل درةالامجاد السلام شهر مدینه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، این برنامه که با تلاوت آیات 22 تا 25 سوره احزاب توسط مجتبی پرویزی از قاریان ممتاز کشور آغاز شد با استقبال بسیار خوب زائران سرزمین وحی همراه بود.  

در این محفل، حجت الاسلام و المسلمین اکبر صمدی یزدی از سخنرانان بعثه مقام معظم رهبری در سخنانی با اشاره به اهمیت حج در اسلام گفت: روزی ، فقط خوراک، غذا و پوشاک نیست و خیلی چیزها از جمله حج و زیارت قبور ائمه ( ع ) باید در زمره روزی انسان قرار گیرد تا زمینه مشرف شدن انسان به این مناسک و مکان ها فراهم شود.


وی گفت: زائران بیت الله الحرام باید قدر خود را بدانند و بدانند که هیچ عبادتی بدون قبول ولایت حضرت علی ( ع ) پذیرفته نیست و الحمدالله زائران ایرانی از این ولایت برخوردارند.


خطیب بعثه مقام معظم رهبری زائران را به بهره مندی از فیوضات این سفر توصیه کرد و خطاب به آنها گفت که از فرصت های معنوی حج استفاده کنید.


درادامه این محفل، میثم مطیعی از مداحان کشور به ذکر مصیبت اهل بیت (ع) و روضه‌خوانی پرداخت و حال و هوای معنوی خاصی به این مراسم بخشید و زائران مسجدالنبی (ص) نیز با اشک‌ها و ناله‌های خود با نوای گرم این ذاکراهل بیت همراه شد

کد خبر 1187983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha