دومین جایزه ملی رضوان برگزار می شود

دومین جشنواره ملی رضوان از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و با هدف ارج نهادن به فعالیت‌های مجاهدانه‌ سفیران رضوان سراسر کشور و حمایت از مبلغین فعال امر پذیرش حوزه‌های علمیه‌ خواهران برگزار می شود.

​به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، دومین جشنواره ملی رضوان از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و با هدف ارج نهادن به فعالیت‌های مجاهدانه‌ سفیران رضوان سراسر کشور و حمایت از مبلغین فعال امر پذیرش حوزه‌های علمیه‌ خواهران برگزار می شود.


اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه های علمیه خواهران فراخوان شرکت در دومین جایزه ملی رضوان ویژه مبلغان فعال در امر پذیرش حوزه‌های علمیه‌ خواهران را اعلام کرد.

 

 انگیزه دهی و حمایت از مبلغین فعال در امر پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران جهت اشاعه و ارتقای جایگاه حوزه‌های علمیه خواهران به منظور تحقق پذیرش مطلوب و افزایش قابل ملاحظه در تعداد متقاضیان ورود به این نهاد از اهداف برگزاری حشنواره ملی رضوان است.

 

 «تشکل سفیران رضوان»، «تشکل دانش آموختگان»، «گروه های تبلیغی»، «مراکز نیکوکاری»، «بسیج طلاب» و «مدیران و اصحاب رسانه» مخاطبان این جشنواره هستند و جوایز این طرح نیز با شاخص های بیشترین فعالیت تبلیغی، بیشترین تعداد جذب و بهترین فعالیت‌های خلاقانه به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

 

جشنواره ملی رضوان در 2 قالب «تبلیغ و گفتمان سازی» و «فضای مجازی» اجرایی شده که فعالان امر پذیرش حوزه های علمیه خواهران تا 10 تیرماه 1401 فرصت دارند، گزارش های فعالیتی خود را از طریق سامانه پرس‌لاین به نشانی https://b2n.ir/w22950 ارسال کنند.

 

گفتنی است، از میان گزارش‌های دریافتی به 110 نفر از برترین گزارش‌ها هدیه‌ کمک هزینه مشهد مقدس و تندیس جایزه ملی رضوان تقدیم خواهد شد.

کد خبر 1188015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha