برگزاری طرح های «نشاط معنوی» و «نغمه های نور» در حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه (ع) شیراز

حجت الاسلام صفری گرایی گفت: طرح «نشاط معنوی» و «نغمه های نور» با فرا رسیدن تابستان در حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه (ع) شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «رحیم صفری گرایی»، امروز (سه شنبه 31 خرداد) با اشاره به برگزاری طرح «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه فارس در جمع خبرنگاران گفت: طرح «نشاط معنوی» و «نغمه های نور» با فرا رسیدن تابستان در حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه (ع) شیراز برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: علاقمندان برای شرکت در این طرح ها که ویژه نوجوانان و بزرگسالان است می توانند برای ثبت نام تا 10 تیر جاری از طریق شماره های واتساپ 09381275794 و 09037445296 اقدام کنند و یا حضورا به واحد فرهنگی این بقعه متبرکه مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: طرح های تابستانی حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه (ع) با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان توسط مرکز «اُفق» این حرم مطهر طراحی شده و شامل دوره های آموزشی، تفریحی، فرهنگی و تربیتی، قرآنی و ورزشی است.

حجت الاسلام صفری گرایی اعلام کرد: دوره ها از 12 تیر در این بقعه متبرکه آغاز خواهند شد و در طرح «نغمه های نور»، برگزاری کلاس های حفظ، روخوانی و روان خوانی قرآن کریم ویژه نوجوانان و بزرگسالان در نظر گرفته شده است که به شرکت کنندگان، گواهینامه پایان دوره نیز اعطا خواهد شد و این دوره به همت دارالقرآن حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه (ع) برگزار می ‌شود.

وی ادامه داد: در طرح «نشاط معنوی» نیز کلاس های آموزشی فتوشاپ، خوشنویسی، عکاسی و ورزشی برگزار می شود و پس از پس از پایان دوره یک اردوی فرهنگی تربیتی سراسری نیز برای شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام صفری گرایی تاکید کرد: تابستان فرصت مغتنمی برای کسب آموزش و مهارت در کنار تفریح، ورزش و سرگرمی است و از نوجوانان و بزرگسالان برای ثبت نام در طرح های معنوی و با نشاط کلاس های تابستانی بقاع متبرکه استان دعوت می کنیم.

کد خبر 1188016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha