آثار منتخب جشنواره مد و لباس فجر از طریق حامیان به مرحله تولید می رسد

سپیده یاقوتی با بیان اینکه جشنواره فجر یک نام و نشان برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری است،گفت: آثار منتخب جشنواره فجر از طریق حامیان به مرحله تولید می رسد.

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر صبح امروز سه شنبه 31 خرداد با حضور مجید امامی دبیر کارگروه، ساماندهی مد و لباس، سپیده یاقوتی، دبیر یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر و  مرضیه اله دادی دبیر اجرایی این رویداد  در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

 در این نشست «سپیده یاقوتی»، دبیر  یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر با اشاره به اعلام فراخوان جشنواره گفت: فراخوان یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر  ۲۹ اردیبهشت منتشر و مدتی یک ماهه برای آن در نظر گرفته شد. البته با مهلتی یک هفته ای تمدید شد.

دبیر  یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر  با بیان اینکه آثار منتخب این جشنواره از طریق حامیان به مرحله تولید می رسد،گفت: حامیانی برای رساندن این آثار به تولید انبوه ابراز علاقه و آمادگی کرده‌اند.  یکی از جوایز ما اهدای حمایت تولید به یکی از طرح‌هاست که از آن حمایت پایدار خواهیم کرد.

 سپیده یاقوتی درباره استفاده مسئولان جشنواره از طرح های این رویداد  در لباس های خود گفت:  مالباس فرم برای برگزارکنندگان طراحی کرده‌ایم. البته می‌گوییم آزادی در انتخاب لباس و کسی ملزم نیست که حتما از این ‌المان‌ها استفاده کند.

دبیر  یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر  درباره زمان برگزاری جشنواره و ارائه طرح ها و مدل های لباس پیش از  آغاز فصل گفت: یکی از اهداف برگزاری جشنواره در تیر ماه هم این هدف است. ما امیدواریم خروجی جشنواره لباس های مناسب پاییز و زمستان باشد. آثاری که به جشنواره رسیده است هم به این نکته توجه کرده اند. جشنواره فجر یک نام و نشان برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری است.

کد خبر 1188036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha