برنامه دشمن؛ سرگرم کردن نیروهای انقلاب به حواشی و غفلت آنان از اولویت ها است/ حاج قاسم، حرکت در گام دوم را زمینه سازی کرد

سردار معروفی با تأکید بر توجه به نقشه های دشمن به ویژه در خصوص ایجاد انشقاق میان نیروهای انقلابی، نقش حاج قاسم در بسترسازی برای حرکت در گام دوم انقلاب را مورد توجه قرار داد و بر پرهیز از گرفتار شدن به حواشی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، سه شنبه(۳۱ خرداد) در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید که با حضور جمعی از مسئولین و دانشگاهیان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر برگزار شد؛ با بیان اینکه مقام معظم رهبری خط کلی نظام اسلامی را رسیدن به تمدن اسلامی می دانند؛ افزود: برای رسیدن به این مهم، دو عنصر « تولید فکر» و « پرورش انسان» و نخبگی در تراز انقلاب اسلامی لازم است.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بر این اساس، جایگاه هیئت های اندیشه ورز بسیج را مورد تأکید قرار داد و با تذکر این مطلب که مقام معظم رهبری به اساتید به عنوان فرماندهان این صحنه دستور دادند؛ سئوال کرد: در فرماندهی صحنه چه اقداماتی داریم؟ نقش اساتید بسیجی در عرصه های نیاز جامعه اعم از فردی، سازمانی و اجتماعی چیست؟

 

وی با تأکید بر اینکه اقدامات باید یک جریان در کشور تولید کند و آیا الگویی را می توان ارائه داد که قله شود و سرازیر کند تا همه سیراب شوند؟ افزود: استحکام درونی اولین و کلیدی ترین نقش در این صحنه است زیرا کسی که در مبارزه با دشمن درون مانده، نمی تواند با دشمن بیرونی مبارزه کند.

 

سردار معروفی در همین باره ادامه داد: مجهولات دانشجویان چرا برطرف نمی شود؟ چون وقت نگذاشتیم! در حالیکه دانشجو را باید سرباز(جنگ نرم) تلقی کنید که او باید جامعه را به نتیجه برساند اما ما معلول را گرفته و علت را دنبال نکردیم که بدانیم نظام تربیتی را در کجا اصلاح کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: وقتی خودمان اعتقاد به دشمن نداشته و فرامین امام جامعه را باور نکنیم چطور جامعه را در جنگ ترکیبی فرماندهی کنیم؟ امروز عملیات روانی در همه عرصه ها وجود دارد و متفاوت با تبلیغات روانی است.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دومین نقش مهم بسیج اساتید را تزریق امید دانست و خاطرنشان کرد: نخبگان می تواند جامعه را مدیریت و هدایت کند؛ من گلایه دارم از اینکه طی مدت دولت آقای رییسی بیشترین کسانی که در فضای مجازی همدیگر را زدند بچه های انقلاب بودند در حالیکه آنهایی که در مقابل بچه های انقلاب هستند، سکوت کردند.

 

وی در تکمیل این بخش از سخنانش متذکر شد: دشمن، درگیری جبهه انقلاب را بازنشر داده و نیروی انقلابی را سرگرم کرده و به حاشیه برد تا مشکل مردم حل نشود و جبهه انقلاب متوجه اولویت ها نشود در حالیکه مردم اما پای این انقلاب ایستادند لذا باید آستانه تحمل خود و نخبگان را بالا ببریم.

 

سردار معروفی با بیان اینکه دانشجویی که سیاسی نباشد، دانشجو نیست و اگر جلوی حوزه سیاسی و مطالبه گری دانشجویی را بگیرید قفل می کند؛ گفت: اعتبار دانشجو به این است سیاست زده نشود و این جناح و آن جناح نرود بلکه سیاست انقلاب و دین و نیاز جامعه را دنبال و مطالبه کند.

 

وی طرح قابلیت های نظام را از دیگر وظایف اساتید بسیجی و نخبگان عنوان و بیان کرد: دشمن قابلیت های نظام از جمله ایمان، وحدت، هوشمندی جامعه و ولایت و رهبری که بزرگترین خروجی انقلاب است که همین یک مؤلفه برای ما کفایت می کند را هدف قرار داده است.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر نقش مردم در عرصه ها و برهه های مختلف نظام که تاریخ را عوض کردند؛ یکی از این نقش ها را تشییع ۲۵ میلیونی شهید سلیمانی دانست و تصریح کرد: دشمن خیال می کرد با با زدن حاج قاسم، جبهه مقاومت جمع و دست ایران قطع و قدرت ایران از بین برود اما با هوشمندی مردم عکس آن اتفاق افتاد و برای همین انشقاق را در دستور کار قرار داده است.

 

وی تأکید کرد: لذا باید علت دشمنی دشمنان را به جوانان بگوییم؛ چرا همه چیز را گردن رهبری می اندازند؟ ملت ایران امروز بزرگ شده و (شاهد مثال آن این است) آنانی که از ما حق توحش می گرفتند امروز در مقابل ما زانو زدند تا با آنان مذاکره کنیم؛ ۴۳ سال این نظام و ملت را محاصره کردند اما ما در تولید فکر پیشرفت کردیم.

 

سردار معروفی سپس با اشاره به خطر تفکر لیبرالی بیان کرد: نگاه لیبرالی که خزنده وارد استان کرمان می شود، هر چه خوردیم و فاصله طبقاتی در استان از همین ناحیه است و این نگاه پوسیده باعث حجم محرومیت ها در استان سرمایه دار کرمان است.

 

وی با بیان اینکه همین نگاه باطل به دروغ از قول شهید سلیمانی مطلبی می گوید که در صحنه انتخابات بماند؛ افزود: همین فرد دو سال دنبال ملاقات با حاج قاسم بود اما ایشان اجازه نداد و ما اینها را به مردم خواهیم گفت.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تفکیک امام امروز از امام دیروز جامعه را نقشه دیگر دشمنان خواند که با عناد به امام امروز جامعه مطرح می شود زیرا امام امروز امام دیروز جامعه اما با شرایط پیچیده تر در صحنه منطقه و بین المللی است.

 

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی را تفکر صهیونیزم زد؛ اظهار کرد: امام(ره)، اسرائیل را بزرگترین مانع ظهور و  دشمنان، شهیدسلیمانی را بزرگترین عامل ظهور دیدند؛ تصریح کرد: حاج قاسم، بستر را مهیا و حرکت در گام دوم را زمینه سازی کرد و به جوانان کشورهای اسلامی برای دفاع از امام زمان، اسلحه داد.

 

سردار معروفی با تأکید بر مطالبه گری فرامین امام خامنه ای به ویژه در زمینه انقلابی ماندن توسط قشر نخبگان و دانشگاهی، گفت: چرا حرف امام جامعه مطالبه نمی شود؟ دشمن حقیقت انقلاب را وارنه جلوه می دهد و جهاد تبیین در برابر این دشمنی است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در کادرسازی(برای انقلاب) ضعف داریم زیرا نه استعدادها را کشف و نه توانمند و نه کار به آنان واگذار کردیم؛ خاطرنشان کرد: این در حالی است که تکیه بیانیه گام دوم بر روی جوانان است و باید به آنان میدان داده شود.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان با اشاره به لزوم تغییر رویکرد در برخی از بخش ها، بر علمی کردن کشاورزی، کشت جایگزین در جنوب استان و مدیریت آب تأکید کرد.

 

کد خبر 1188049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha