نظارت بر سیلو و انبارهای نگهداری گندم تشدید خواهد شد

اسکندری با اشاره به اینکه نظارت بر مراکز تحویل گندم کشاورزان در کردستان افزایش خواهد یافت، گفت: نظارت بر سیلو و انبارهای نگهداری گندم تشدید خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، پیمان اسکندری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان بعدازظهر سه شنبه ۳۱ خرداد ماه در جلسه مدیریت بحران بخش کشاورزی اظهار داشت: در حال حاضر تولید گندم برای ما بسیار اهمیت دارد و نظارت بر مراکز تحویل گندم کشاورزان عزیز افزایش خواهد یافت.

 

 

اسکندری با تاکید بر افزایش تولید گندم خاطر نشان کرد: کردستان یکی از قطب‌های اصلی تولید محصولات کشاورزی در کشور است و بیش از ۱۰ درصد تولید گندم ایران نیز به این استان اختصاص دارد.

 

 

وی با اشاره به ظرفیت تولید و کیفیت بالای تکنولوژی در کشتارگاه صنعتی سنندج افزود: کشتارگاه سنندج توانایی تامین گوشت استان های همجوار را هم دارد.

 

 

اسکندری ادامه داد: کشتارگاه صنعتی سنندج به علت بروز بودن تکنولوژی بکار رفته امکان عرضه انواع گوشت برای فروشگاه های زنجیره ای و تامین نیاز مردم را دارد.

 

 

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی کردستان بدنبال تأمین گوشت سالم با قیمت مناسب برای مردم کردستان است و در این راه تلاش خواهیم کرد.

 

 

این جلسه به منظور هماهنگی و اتخاذ تدابیر لازم حول وظایف تعیین شده همانند کنترل بیماری تب کریمه کنگو، تب برفکی، برنامه ریزی اطفا و پیشگیری ازحریق در جنگلها و مراتع استان با حضور مسولین استان برگزار شد.

کد خبر 1188107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha