سبک زندگی شهدا الگوی آحاد مردم جامعه قرار گیرد

حجت الاسلام نکونام گفت: سبک زندگی شهدا و سیره و رفتار آنها باید ملاک عمل مردم جامعه اسلامی قرار گیرد تا بتوان به اهداف متعالی اسلام دست پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (سه شنبه ۳۱ خرداد) در اجلاسیه نخستین کنگره ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری که به میزبانی شهرکرد در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: این نظام محصول ایمان مؤمنین مجاهد و ایثارگر است و باید این ایمان صالح را حفظ و رو به روز تولید کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: تشکیل نظام اسلامی عمل صالح است که محصول ایمان به شمار می‌رود و یکی از جلوه های نظام برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهداست.

 

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر دشمن شناسی تصریح کرد: امروز باید تلاش کنیم که نظام جمهوری اسلامی ماندگار و تضمین شود و باید از خود بپرسیم اگر شهدا در زمان حاضر بودند در برابر تحریم و تهدید دشمنان چه برنامه‌ای داشتند.

 

حجت الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره‌ها و برنامه‌های فرهنگی با موضوع شهدا به این علت است که فکر و ذهن جامعه از فرهنگ ایثار و شهادت فاصله نگیرد.

 

وی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت از مسائل مورد تاکید ایشان است و باید تا می توان در جامعه عمل صالح تولید کرد.

 

حجت الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: به خود می بالیم که به مدت سه روز میزبان عشایر غیور استان های کشور بودیم و امید می رود میزبانی خوبی کرده باشیم.

 

کد خبر 1188131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha