اولین نشست شورای مشورتی کانون های فهما چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

در راستای هم انديشی و هم افزايی بيشتر در برگزاری فعاليت های فرهنگی هنری در مساجد، اولين نشست شورای مشورتی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختياری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، در راستای هم انديشی و هم افزايی بيشتر در برگزاری فعاليت های فرهنگی هنری در مساجد، اولين نشست شورای مشورتی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختياری برگزار می شود.

 

این نشست روز پنج شنبه ۲ تیرماه جاری در محل سالن کنفرانس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد واقع در مجتمع فرهنگی هنری مهر با حضور بیش از ۳۰ نفر از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد برتر استان برگزار می شود.

 

هدف از برگزاری اولین نشست شورای مشورتی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، هم اندیشی و هم افزایی بیشتر در برگزاری فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد است.

 

کیفی سازی برنامه ها، ارتقای سطح کمی و کیفی آثار و حمایت از فعالیت ها و تولیدات شاخص کانون های فرهنگی هنری مساجد، شناسایی، توانمند سازی، بکارگیری استعدادهای برتر و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در چهارمین رویداد ملی فهما سال ۱۴۰۱ از دیگر اهداف برگزاری این نشست است.

 

خاطرنشان می شود: تاکنون ۴۵۲ باب کانون فرهنگی هنری در مساجد چهارمحال و بختیاری تاسیس شده که سهم مساجد روستاها و عشایر از کانون ها ۷۹ درصد و سهم مساجد شهری ۲۱ درصد می باشد.

 

کد خبر 1188275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha