توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه جهرم

حجت الاسلام عباسزاده با اشاره به توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه جهرم گفت: سه رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد به دانشگاه جهرم افزوده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمد عباسزاده»، امروز (چهارشنبه ۱ تیر) با اشاره به افزوده شدن سه رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد به دانشگاه جهرم به خبرنگاران گفت: با افزوده شدن این سه رشته، تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد در دانشگاه جهرم به  عدد۹ رسید.

 

رئیس دانشگاه جهرم با برشمردن رشته های جدید در این دانشگاه افزود: سه رشته‌ «فلسفه و کلام اسلامی»، «انرژی‌های تجدیدپذیر» و «مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی» در مقطع کارشناسی ارشد به دانشگاه جهرم افزوده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه از مهرماه ۱۴۰۱، دانشگاه جهرم در این سه رشته نیز دانشجوی کارشناسی ارشد می‌پذیرد، عنوان کرد: این دانشگاه پیش از این در دانشکده کشاورزی و در رشته‌های «مهندسی آب» و «علوم و صنایع غذایی» دانشجوی تحصیلات تکمیلی پذیرفته است.

 

حجت الاسلام عباسزاده عنوان کرد: همچنین تا کنون دانشگاه جهرم در رشته‌های «زبان و ادبیات فارسی، مدیریت ورزشی و زبان‌شناسی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی و رشته ریاضیات و کاربردها در دانشکده علوم پایه، در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرفت.

 

وی در پایان اظهار کرد: بیش از ۲و۶۰۰ دانشجو در ۱۶ رشته در دانشگاه جهرم مشغول به تحصیل هستند و این دانشگاه حدود ۸۰ عضو هیئت علمی دارد.

کد خبر 1188281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha