اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی بیرجند برگزار می شود

اجتماع خانوادگی سرود حماسی «سلام فرمانده» عصر امروز (۱ تیر) در ورزشگاه آزادی شهرستان بیرجند با حضور خواننده سرود «ابوذر روحی» و اجرای «حامد سلطانی» و دهه نودی‌های بیرجندی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، کودکان و نوجوانان دهه نودی شهرستان بیرجند امروز (1 تیر) در یک گردهمایی مشترک و اجتماع بزرگ سرود زیبای «سلام فرمانده» را هم آوایی خواهند کرد.

 

اجتماع خانوادگی سرود حماسی «سلام فرمانده» ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی شهرستان بیرجند با حضور خواننده سرود «ابوذر روحی» و اجرای «حامد سلطانی» و دهه نودی‌های بیرجندی برگزار خواهد شد.

 

در این مراسم کودکان و نوجوانان بیرجندی با حضور پرشکوه خود و هم‌خوانی سرود حماسی «سلام فرمانده» دلدادگی خود را به مهدی موعود (عج) و ولایت فقیه نشان خواهند داد.

 

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از ساعت 14 روز چهارشنبه یکم تیرماه ممنوعیت تردد در خیابان های مفتح 27، بهشتی 28، سجاد 6 و فرعی های بهشتی 28 اعمال خواهد شد و پارک وسایل نقلیه در فاصله 100 متری ورودی های ورشگاه آزادی بیرجند ممنوع است.

 

گفتنی است؛ نماهنگ «سلام فرمانده» کاری از گروه ماح (ملت امام حسین) و به تهیه کنندگی حجت الاسلام «نعیمی پور» و مداحی «ابوذر روحی» و ۳۱۳ نفر از کودکان و نوجوانان اجرا شده است.

 

 

کد خبر 1188307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha