احداث ۶ واحد مسکونی ساختمان پزشکان توسط خیرین

فردوسی از ساخت ۶ واحد مسکونی ساختمان پزشکان با همدلی، همکاری و حمایت خیرین سلامت این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «عبدالرحیم فردوسی» ضمن تقدیر از حضور و مشارکت گسترده خیرین و نیکوکاران در برنامه های  مجموعه بهداشت و سلامت شهرستان دلیجان گفت: ۶ واحد مسکونی ساختمان پزشکان توسط خیرین سلامت در دلیجان احداث می شود.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان، افزود: با افزودن ۶ واحد مسکونی ساختمان پزشکان به مجموعه بهداشت و درمان شهرستان توسط خیرین حوزه سلامت، شاهد ارائه خدمات باکیفیت تر و مطلوب تری به مراجعه‌کنندگان خواهیم بود.

 

وی بیان کرد: با خرید و تجهیز بیمارستان به دستگاه های سی تی اسکن، ماموگرافی، سونوگرافی، اکسیژن ساز، هماتولوژی و دستگاه آب جوش برای بخش بستری توسط خیرین حوزه سلامت اقدامی بزرگ در جهت ارتقای سطح سلامت و ارائه خدمات با کیفیت به مردم شهرستان دلیجان بود.

 

این مقام مسئول همچنین به ساخت مرکز فوریت پزشکی و مرکز دودهک دلیجان نیز اشاره کرد و گفت: افزودن ۵۰ تخت بیمارستانی به بیمارستان و همچنین ساخت نمازخانه مرکزدرمانی دلیجان را از دیگر اقدامات موثر خیرین میتوان برشمرد.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان، اضافه کرد: امید است همواره شاهد همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران باشیم تا بتوانیم در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان و بیماران تلاش کنیم.

کد خبر 1188333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha