اجتماع خانوادگی «سلام فرمانده» در جهرم

حجت الاسلام اکبری از برگزاری اجتماع خانوادگی «سلام فرمانده» با حضور خالق این اثر زیبا در جهرم خبرداد.

حجت الاسلام «محمد اکبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: اثر زیبای «سلام فرمانده» نوجوانان دهه نودی موجی از صلابت و غرور جوانان این مرز و بوم در صیانت از انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.

 

مسئول‌ دفتر امام جمعه جهرم افزود: الگو شدن این سرود زیبا برای کشورهای مسلمان و به نمایش درآمدن آن توسط کودکان و نوجوانان نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

 

وی با اشاره به اینکه در شهرستان جهرم همچون دیگر اقصی نقاط کشور به اجرای این سرود اقدام شده است، عنوان کرد: بیش از هزاران کودک و نوجوان جهرمی تا کنون چند اجرای زیبا از سرود «سلام فرمانده» را برگزار کرده و با استقبال خوب مردم رو به رو شده است.

 

حجت الاسلام اکبری از برگزاری اجتماع خانوادگی «سلام فرمانده» در جهرم خبرداد و اظهار کرد: این برنامه قرار است با حضور چند هزار نفری کودکان و نوجوانان جهرمی برگزار شود.

 

وی عنوان کرد: اجتماع سلام فرمانده با حضور «ابوذر روحی» مداح و خالق این اثر در شهرستان جهرم و به همت قرارگاه فرهنگی نماز جمعه این شهرستان به اجرا در می آید.

 

مسئول‌ دفتر امام جمعه جهرم گفت: این برنامه در راستای تجدید عهد با امام زمان روز جمعه سوم تیرماه از ساعت 18 در پارک کوهسار جهرم اجرا می شود.

 

وی در پایان از عموم کودکان و نوجوانان جهرمی به همراه خانواده شان برای حضور در اجتماع سلام فرمانده دعوت کرد.

کد خبر 1188337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha